שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » מניין ההרוגים עלה במהלך השבת ל-24
האסון במיאמי
188 אנשים אותרו עד כה, ומספר הנעדרים עומד על 124. "עדיין לא הגענו לתחתית, אנחנו לא יודעים מה יש שם – לא נעזוב אף אחד מאחור", אמר ראש עיריית סרפסייד
תגיות:
זירת האסון במיאמי | צילום: Fernando Medina, שאטרסטוק

קריסת הבניין בסרפסייד במיאמי: ראש עיריית מיאמי-דייד עדכן כי מספר ההרוגים עלה ל-24. 188 אנשים אותרו עד כה, ומספר הנעדרים עומד על 124. אחת מהגופות של ילדה בת שבע, בתו של לוחם אש שהשתתף בפעולות החילוץ.

עוד הודיעו היום הרשויות במחוז כי בכוונת כוחות החילוץ וההצלה להרוס את יתר המבנה שלא קרס במהלך האסון, לפני כשבועיים, זאת במטרה למנוע התמוטטות נוספת ולהשיג גישה לקומות החניון של המבנה, שם מקווים צוותי החילוץ למצוא לכודים נוספים.

ראיד ג'דאללה מצוותי הכבאות במקום אמר לבני המשפחה במהלך תדריך בוקר כי "הבניין יופל דבר ראשון מחר". ג'דאללה אמר כי שרידי הבניין יוסרו מיד לאחר מכן מתוך כוונה לתת למאמצי החילוץ גישה לחלקים אלו, גישה כזו עשויה לתת למחלצים תמונה ברורה יותר על הלכודים מתחת להריסות.

ראש המחוז דניאלה לוין קאווה סיפרה לכלי התקשורת המקומיים כי המחלצים שמחו מאוד על חידוש החיפושים, וממשיכים במאמצים הקדחתניים תוך התמקדות באזורים הבטוחים של אתר האסון. עם זאת, בשל התכנון למוטט חלקים בבניין שעדיין עומדים כדי להקל על הצוותים, ייתכן שהסריקות יעוכבו פעם נוספת.

ראש עיריית סרפסייד, צ'ארלס בארקט, אמר כי "עדיין לא הגענו לתחתית, אנחנו לא יודעים מה יש שם", אמר. "אנחנו לא הולכים לנחש. אנחנו לא הולכים לקבל החלטה של חיים ומוות לסיים באופן שרירותי את החיפושים אחרי אנשים שעשויים להיות חיים מתחת להריסת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים