שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » "מנה מדליקה": 2 בני אדם נשרפו למוות במסעדה במדריד
המלצר הגיש מנה בטכניקה צרפתית של הצתת המנה במהלך הארוחה וגרם לאסון | התקשורת הספרדית: אחד ההרוגים הוא המלצר | עד ראיה: "בתוך שניות הכול נשרף"
שריפה אילוסטרציה | צילום: דוברות כבאות

התקשורת בספרד דיווחה היום (שבת) כי שני בני אדם נשרפו ועשרה נפצעו בשריפה שפרצה במסעדה במדריד, כאשר מלצר הצית פיצה לעיני הסועדים, ובטעות הצית עמוד צמחים מפלסטיק שעמד לידו, והתלקח תוך שניות. השריפה גרמה למותם של המלצר ואחד הסועדים ולפציעתם של עוד 12 אנשים.

המקרה אירע במסעדה איטלקית במדריד, לאחר שהמלצר ניסה להשתמש בטכניקה הצרפתית Flambe שבמהלכה שופכים אלכוהול על המנה ומבעירים אותה לפני ההגשה לסועדים.

עוד מבחזית החדשות

על פי דיווח ב-CNN, ראש עיריית מדריד אמר כי השריפה התפשטה במהירות וכי למרבה המזל תחנת כיבוי האש צמודה למסעדה וכך נמנעו תוצאות הרות אסון יותר.

מקרב הפצועים בשריפה, שישה נפצעו באופן קשה. עדי ראייה סיפרו כי המלצר שפך אלכוהול על מנה להצית את המנה בשיטת הפלמבה. טכניקה זו מתבצעת בסמוך לשולחן שבו יושבים הסועדים כדי להעניק למנה טעם מעושן וגם כדי ליצור "אקשן" סביב הארוחה.

עדת ראיה אחרת סיפרה כי "המלצר החזיק ביד אחת צלחת בוערת ובשנייה מפוח. הוא עבר ליד עמוד צמחים ובתוך שניות הכול נשרף". צוותי הכיבוי הגיעו במהירות לזירה "זמן התגובה שלנו היה מהיר, כי חצי מהצוות יצא בריצה והחצי השני בכלי רכב", אמר מפקד כיבוי האש במדריד, קרלוס מרין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים