שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מנהיגי הקהילה האורתודוקסית תוקפים את לפיד: "חוצץ בין ישראל ליהודי התפוצות"
ארגון לובי יהודי-אורתודוכסי בארה"ב שלח מכתב חריף ליו"ר האופוזיציה ובו טען כי הוא "מערער את הממשלה מחוץ לגבולותיה של ישראל, וקורא ליהודי התפוצות להתנגד לה"
יו"ר האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד | צילום: Kobi Gideon / GPO

ארגון לובי יהודי-אורתודוכסי אמריקאי שלח מכתב חריף ליו"ר האופוזיציה יאיר לפיד ובו כתב כי הוא "מערער את הממשלה מחוץ לגבולותיה של ישראל, וקורא ליהודי התפוצות להתנגד לה".

המכתב מגיע על רקע פגישה שערך יו"ר האופוזיציה מוקדם יותר השבוע עם מנהיגי ארגונים יהודיים גדולים במדינה. במכתב, שנחתם על ידי שלמה ורדיגר וד"ר אירווינג ליבוביץ', היו"רים המשותפים של ארגון "עם אחד", הם מבקשים להביע את "דאגתם העמוקה מהערותיו של לפיד בפגישה עם חברי הפדרציות היהודיות בניו יורק".

עוד מבחזית החדשות

השניים הסבירו כי "כארגון אשר מקדיש את עצמו לחיזוק היחסים בין ישראל ליהדות התפוצות, אנו רואים בהערותיו אלו זריעה של מחלוקת ודה-לגיטימציה לא רק עבור ממשלת ישראל הנוכחית, אלא לישראל עצמה בעיני העולם, יהודים ולא יהודים".

עוד כתבו במכתב כי: "יהיה זה לשון המעטה לומר שהנושאים העומדים בפני ישראל כיום שנויים במחלוקת, אך יחד עם זאת, חלקים גדולים באוכלוסייה תומכים בפעולות הממשלה ורואים בהם מימוש הבטחת הבחירות".

יאיר לפיד נפגש ביום שני האחרון עם ההנהגה היהודית בצפון אמריקה בניו יורק, במסגרת ביקורו בארצות הברית, ביקור שמטרתו הייתה לנסות ולעזור לתקן את הקשרים בין שתי המדינות שהתערערו לאחרונה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הגיע הזמן לחשוף ברעש גדול את מסע הדה לגיטימציה המזעזע כלפי הממשלה והמדינה (ובעצם כלפי האזרחים כולם) שלפיד מטפטף כרעל לא רק כאן, אלא מסוכן מזאת, בכל מקום שמוכנים להקשיב לו בעולם.
    מזה חודשים מלכלך לפיד הוא ואומרי ההן שלו את המדינה כולה ואת אזרחיה כולם בכך שהם מחפשים כל אוזן פנויה בניכר בכדי ללחוש לה או לצעוק לה שהמדינה בדרך לאבדון. לפיד הוא שהציע להעביר השקעות ליעדים בחו"ל.
    הוא חסר אחריות שמנסר את הענף שכולנו יושבים עליו ואינו טיפש מלהבין זאת.
    אין ספק שפגיעה והשמצה של המדינה בצורה שהוא עושה זאת תפגע בכל אזרח ואזרח , גם באלה ששטפו את מוחם בסיסמאות ושנתנו להם להאמין שהם מורמים מעם ומחוסנים כנגד כל פגע.
    עורו עורו פקחו עיניים.
    אל תתנו לו תמיכה כלשהיא שהרי אתם פוגעים בעצמכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים