שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "ממשלת הג'ובים עסוקה במינוי מקורבים"
גפני תוקף
"לא נושא החל"ת לאלפי עובדים שמסתיים בימים אלו מעניין אותם, לא פיצוי לתושבי הדרום, לא עסקים, לא מפעלים, רק ג'ובים, ג'ובים וג'ובים" תקף
יו"ר ועדת הכספים משה גפני | צילום: דוברות

לאחר שהודח אמש מראשות וועדת הכספים, יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הגיב: "רבים תמהו אתמול מה היה דחוף להחליף יו"ר ועדת כספים זמנית ביו"ר זמני אחר, התשובה לא איחרה לבוא, הדיון הראשון של הועדה שנקבע הוא להדיח את מנכ"ל הכנסת הנוכחי במנכ"ל חדש".

"לא נושא החל"ת לאלפי עובדים שמסתיים בימים אלו מעניין אותם, לא פיצוי לתושבי הדרום, לא עסקים, לא מפעלים, רק ג'ובים, ג'ובים וג'ובים. ממשלת הג'ובים המנותקת שעסוקה כבר שבוע ימים אך ורק באאודי ומינויים פוליטיים של מקורבים".

כזכור, ועדת הכספים הזמנית אישרה את המלצת הוועדה המסדרת, למנות את ח"כ אלכס קושניר ליו"ר הוועדה הזמנית, ויו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הודח מהתפקיד. המשמעות היא שיו"ר ישראל ביתנו איווט ליברמן המכהן כשר האוצר, שולט גם בגורם המפקח עליו.

יו"ר הוועדה היוצא, ח"כ משה גפני: "אני בהתרגשות גדולה, במציאות הזו, אני רוצה לברך אותך ח"כ אלכס קושניר, אני חצוי לשניים – באופן ציבורי אני מקווה שלא תצליח ובאופן אישי אני מקווה שכן, והאישי גובר על הציבורי. ח"כ לוי, היית חבר של הוועדה ועשית את הדברים, כמה פעמים נעזרתי בך שהיו מחלוקות, ואני מודה לך על כך. התרגשתי שדיברת איתי על הבריאות, נזכרתי שנסעתי לבקר אותך בבי"ח שהיית מפקד מחוז ירושלים, אני מברך אותך שתהייה בריא ושלם".

"תודה לכולם על הברכות, אני חייב תודה ליועמ"ש הכנסת, בין יתר הדברים שעשינו כאן, עשינו את הטבות המס לישובים בפריפריה, וזה היה אחד הפעמים היחידות, שכל חברי הוועדה עמדו על רגליהם ומחו כפיים. ממשלות לא עשו עבודתן במשך שנים רבות, לקחנו את זה על הכתפיים, היועמ"ש עשתה רבות, והעברנו את זה. אני יודע שאנחנו במשטר דמוקרטי, אני מקבל את העניין הזה שמתחלפים, אני רק מזהיר אתכם, אני הולך לחזור, לפי הפעמים הקודמות – אני חוזר".

"אני מתכוון לעשות עבודה, יש לי מכתב אלייך כיו"ר ועדת הכספים, קבענו נוהל בוועדה, על דעת היועצת המשפטית, קיבלנו החלטה כולם על נוהל במסגרת סעיף 46, ובא בג"ץ ופסל את זה, אני מבקש על זה דיון, למה זה אנחנו, אם החוק קובע שהוועדה תחליט, ובא בית המשפט העליון ומחליט אז אני מבקש דיון על זה, יבוא בית המשפט ויגיד למה צריך אותנו בכלל. אני לא אצביע, ח"כ יעקב אשר יצביע. אלכס – בוועדה הזו אפשר לעשות את הדברים הכי טובים ואת הדברים הכי רעים. ועדת הכספים עוסקת בכל התחומים, ואני מאחל לך הצלחה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים