שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מיחזור משכנתא – לשפר את הלוואת המשכנתא ולהתאימה למצבכם הכלכלי
| צילום: FREEPIK

לא מעט אנשים לא מודעים לאפשרות לבצע מיחזור משכנתא וליהנות מתנאים טובים יותר. הלוואת המשכנתא היא אחת ההלוואות הגדולות והמשמעותיות ביותר בחייהם של רבים, ולכן חשוב להכיר את כלל מרכיביה. הלוואה זו כוללת מבחר עשיר של מסלולים המאפשרים ללווים להרכיב תמהיל מותאם ומדוייק עבור כלל הצרכים שלהם תוך הקפדה על ריביות נמוכות. משכנתא מסוגננת היטב שנבחרה בקפידה ובהתאמה לממדי הלקוח תוכל לחסוך לו עשרות ואף מאות אלפי שקלים בהשוואה להלוואת משכנתא שנבחרה באופן שרירותי בסיועו של יועץ משכנתאות בנקאי בלבד.

אל תסתפקו בייעוץ חינמי מטעם הבנק – הכירו את כל היתרונות של היועצים הפרטיים

שירותיו של יועץ משכנתאות מקצועי מבית אלפא משכנתאות מבטיח לכם התאמה מלאה של מסלולי המשכנתא המתאימים והאטרקטיביים ביותר, ריביות נמוכות והחזר חודשי שיאפשר לכל לקוח להשלים את כל שנות ההחזרים ברווחה כלכלית. בשונה מיועץ משכנתאות בנקאי, שלא ימהר לחשוף ללקוחותיו את המסלולים האטרקטיביים ביותר ואת שיעורי הריבית הנמוכים ביותר שהבנק יודע לתת, יועץ מקצועי מבית אלפא משכנתאות משרת את מלוא צורכי לקוחותיו תוך היכרות עם כל המסלולים הקיימים והריביות הנמוכות ביותר שניתן לקבל. כבר לקחתם הלוואת משכנתא? עוד לא מאוחר, יועצי משכנתאות מקצועיים מבית אלפא משכנתאות ידעו לבצע מחזור משכנתא לשיפור התנאים הקיימים. 

מיחזור משכנתא – קבלת משכנתא חדשה בתנאים חדשים ומותאמים לצרכים שלכם

הליך מיחזור משכנתא הוא הליך הכולל לקיחת הלוואת משכנתא חדשה לגמרי, בתנאים שונים ומותאמים למצבו הכלכלי של הזוג. לאחר קבלת משכנתא נוספת, מכסים בעזרתה את המשכנתא הראשונה, כך שנשארים עם המשכנתא החדשה על כלל תנאיה. במילים אחרות, בעזרת הליך מיחזור משכנתא ניתן ליהנות מהרכבת תמהיל הכולל מסלולים שונים וכן מריביות שונות בהתאם למצב במשק. לא מעט אנשים לא מודעים לאפשרות זו ונשארים עם תנאי הלוואה גרועים שקיבלו לפני מספר שנים ללא סיוע מקצועי של יועץ פרטי מבית אלפא משכנתאות. 

הסיבות המרכזיות בגינן רבים נדרשים לבצע מיחזור משכנתא 

הסיבות המרכזיות בגינן רבים כיום בוחרים בהליך מיחזור משכנתא הן: שיפור תנאי המשכנתא שלהם או התאמת ההחזרים החודשיים למצבם הכלכלי החדש. במרוצת כל שנות ההחזרים המצב הכלכלי של הלווים יכול לעבור לא מעט שינויים, מה שמחייב להתאים לכך את גובה החזרי המשכנתא. אז אם גם אתם לא מרוצים מהלוואת המשכנתא שלכם, יועץ משכנתאות פרטי ידע לסייע לכם בכל צורך. מעבר לכך, יועצי משכנתאות מקצועיים מבית אלפא משכנתאות חוסכים לכם את הצורך להתמודד עם שלבים בירוקרטיים מורכבים, חוזים ארוכים ולא ברורים או תורים מייגעים בבנקים השונים בישראל. יועץ משכנתאות פרטי יעשה עבורכם גם את השלבים הבירוקרטיים הללו כך שכל שאתם תידרשו לעשות זה להגיע למעמד החתימה בלבד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים