שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מטבחי חוץ: הדגמים שכדאי להכיר
למי שאוהב לבשל מתחת לכיפת השמים ולכל מי שיש לו גינה, או חצר מטופחת ורוצה להוסיף עוד אלמנט שיהפוך אותה לאואזיס פרטי מושלם משלו
תגיות: ,
ריהוט גן | צילום: גרין ריהוט גן

מטבחי חוץ הם בין המותרות הנחשקים ביותר בימינו, למי שאוהב לארח בחוץ, למי שאוהב לבשל מתחת לכיפת השמים ולכל מי שיש לו גינה, או חצר מטופחת ורוצה להוסיף עוד אלמנט שיהפוך אותה לאואזיס פרטי מושלם משלו. רשת גרין ריהוט גן – הרשת המובילה בישראל לריהוט גן יוקרתי, מסבירה – למה כולם רוצים מטבחי חוץ? וגם מציגה שלושה דגמים נבחרים ויוקרתיים של מטבחי חוץ שאתם חייבים להכיר! 

למה בזמן האחרון כולם רוצים מטבח גינה?

מטבחי גינה מתאימים למעשה להתקנה גם בחצר, או על גג גדול ופתוח. ואם אפשר, אז גם למרפסת גדולה במיוחד. מלבד זה שהם מאפשרים לאנשים לשהות בחלל האוויר הפתוח בזמן הבישול, הם מאפשרים גם להגיש ארוחות חמות וטריות, הישר מהגריל, המעשנת, או הכיריים – אל השולחן. מי שמבשל לא צריך להיות במטבח בזמן שכולם יושבים בחוץ ונהנים, אלא יכול להיות איתם ביחד, אבל למען האמת, מטבחי חוץ הם גם סמל סטטוס שאי אפשר להתעלם ממנו.

עוד מבחזית החדשות

אז קבלו אותם – 3 דגמים של מטבחי חוץ שכדאי להכיר:

  • מטבח חוץ דגם פרסטיז' – PRESTIGE

מטבח בעיצוב אלגנטי ופונקציונלי, שהשם שלו (יוקרה) לא ממש מעיד על המחיר. 

מדובר על מטבח חוץ במחיר משתלם, שיש בו את כל האלמנטים הנחשקים במטבח חוץ מאובזר ומפנק. פרסטיז' הוא מטבח גינה מודולרי, עם גריל 4 מבערי נירוסטה איכותיים, עשוי מנירוסטה כסופה, איכותית ועמידה ובעיקר – מרשימה ומעוצבת בסגנון מטבח מקצועי.

מכסה עליון בעל דופן כפולה שומר על חום קבוע בשטח הצליה, המצויד ברשת צליה איכותית, קלה לניקוי ותחזוקה. הגריל כולל גם שיפוד מסתובב, מגש לאיסוף שומנים חזיתי, מגש לצליית ירקות וכן כיור, משטח עבודה, ברז ופח אשפה. המטבח מגיע עם אחריות של שנה + כיסוי מפאר במתנה.

  • מטבח חוץ דגם רבולושן – REVOLUTION

מדובר על מטבח נירוסטה איכותי ועמיד בפני חלודה בגוון שחור, בעיצוב מרהיב ביופיו, שמעניק לכל גינה וחצר לוק יוקרתי ופונקציונלי, לא פחות מכל דגם אחר של מטבחי יוקרה פנימיים. המטבח היפהפיה מגיע עם 4 מבערי נירוסטה עוצמתיים ומכסה עליון עם דופן כפולה לשמירה על חום אחיד במשטח הצליה. תאורה מובנית בתוך חלל הגריל מבטיחה שתוכלו לראות היטב מה קורה בשטח הגריל, בלי להיות תלויים בתאורה החיצונית. נוסף על מגש חימום מנירוסטה לצליית ירקות, מגש חזיתי לאיסוף שומנים ושיפוד מסתובב, מטבח דגם רבולושן מגיע גם עם כיור ומשטח עבודה, ברז ומקרר עם דלת שקופה ותאורה פנימית מובנית. כל היופי הזה מגיע עם אחריות של 5 שנים + שנה אחריות על המקרר ועל השיפוד המסתובב ומבטיח חווית בישול מפנקת במיוחד.

  • מטבח חוץ רבולושן – REVOLUTION  – שישה מבערים 

גם הדגם הגדול של מטבח חוץ מודולרי דגם רבולושן מגיע בעיצוב מרהיב ויוקרתי, בצבע שחור דרמטי ומרשים, שנותן לו מראה אלגנטי במיוחד. נוסף על גריל עם 6 מבערי נירוסטה איכותיים ועם כיסוי כפול לחום אחיד, המטבח מצויד גם בכיריים לבישול, משטח עבודה גרניט פורצלן ורשתות נירוסטה לצליה איכותית – קלות לניקוי ותחזוקה. מגש איסוף שומנים חזיתי הוא מאסט כמובן וכך גם מגש לצליית ירקות, תאורה מובנית בתוך חלל הגריל ואף תאורת לד בתוך מקרר עם דלת שקופה.

הגריל מגיע עם מנוע שיפוד מסתובב לצליית נתחים גדולים, כיור, ברז ומשטח עבודה עם אחריות של 5 שנים ועוד שנה על השיפוד והמקרר.

מוכנים להתחיל לחיות כמו שאתם רוצים?

רשת גרין ריהוט גן מתמחה בריהוט ואביזרים מכל הסוגים לעיצוב מרחב חיצוני חלומי לגינה ולמרפסת. עם מטבח חוץ בעיצוב יוקרתי ואיכותי, הגינה שלכם יכולה להיות התגשמות של חלום. 

גרין גן מספקים מטבחי חוץ מבית המעצבים והיצרנים המובילים בעולם, מזמינים אתכם לבוא לבקר בסניף הקרוב לביתכם, או להיכנס לקטלוג הדיגיטלי למידע נוסף!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים