שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » מחבל ניסה לדקור חיילים בצומת גוש עציון
תיעוד הפיגוע
מחבל ניסה לדקור חייל צה"ל בגוש עציון – ונוטרל בירי. אין נפגעים בקרב הלוחמים. תיעוד של האירוע שהופץ מראה את המפגע מסתער לעבר החייל
תיעוד ניסיון הפיגוע |
צילום: שימוש לפי סעיף 27א*

מחבל ניסה לדקור חיילים הבוקר (ראשון) בצומת גוש עציון שביהודה ושומרון, ונורה למוות. לא היו נפגעים מכוחות צה"ל. צוותי מד"א קבעו את מותו של החשוד במקום. "מחבל חמוש בשלושה סכינים המחוברים למקל הגיע לצומת גוש עציון וניסה לדקור לוחמי צה"ל שפעלו במרחב. לוחם צה"ל הגיב בירי וניטרל את המחבל. אין נפגעים לכוחותינו", נמסר מדובר צה"ל.

בתיעוד ממצלמות האבטחה במקום, נראה המחבל מתקרב לתחנת האוטובוס במקום, שם נמצא גם חייל. עם התקרבותו למקום, הוא שלף סכין גדולה מכיסו ורץ לכיוונו של החייל בתחנה, שהגיב במהירות וניטרל את המחבל לפני שהאחרון הספיק לבצע את מעשיו.

רב-טוראי ע', לוחם מגדוד נחשון של חטיבת כפיר שנטרל את המחבל: "עמדתי בעמדת הטרמפיאדה הצפונית, בצומת גוש עציון כדי להגן על האזרחים שהיו שם. ראיתי חשוד שהלך על הכביש והחל להתקדם במהירות לעברי ולעבר אזרחים ששהו בנקודה, זיהיתי ששלף סכין, יריתי וניטרלתי את המחבל. אני נמצא פה בתעסוקה מבצעית יחד עם חבריי לגדוד כחודש. אנחנו נשארים דרוכים כל הזמן כדי למנוע מקרים מהסוג הזה. נמשיך לשמור על תושבי גוש עציון ולהגן על הבית".

תמונות הלוחמים במרחב | צילום: דובר צה"ל

ביום שלישי שעבר נטרלו לוחמי צה"ל מחבל שניסה לדקור אותם בצומת גיתי אבישר בכביש 5, סמוך לאריאל. המחבל נורה ונהרג במקום ולא היו נפגעים בקרב עוברי האורח או החיילים.

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל[email protected]

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים