שיתוף
תגובות
חדשות » מזעזע: שליח מזון ערבי תועד תולש מזוזה ומשליך לפח האשפה
מפתח בניין מגורים בעיר חריש נעלמה השבוע מזוזה | מבדיקה במצלמות האבטחה גילו הדיירים כי המזוזה נתלשה בכוונה על ידי שליח מזון מהיר
השליח תולש את המזוזה | צילום: מצלמת אבטחה

השבוע נעלמה מזוזה מהכניסה הראשית בבניין בחריש. מבדיקה במצלמות האבטחה עלה כי משלוחן ערבי של חברת מקדונלד'ס שהיה בדרכו לספק ארוחה, ראה את המזוזה בפתח, תלש אותה והשליך אותה אותה לפח האשפה. הדיירים המזועזעים שצפו במחזה פנו לארגון בצלמו שהגיש תלונה במשטרה באמצעות עו"ד מיכאל ליטווק עם התיעוד שאינו מותיר מקום לספק.

עו"ד מיכאל ליטווק, יועמ"ש בצלמו מסר בתגובה כי: "מדובר בפגיעה חמורה ברגשות דת ובקודשי ישראל. התיעוד הברור מזעזע ופוגע בכל מי שנפש יהודי בקרבו. חוסר המשילות והיעדר הביטחון האישי בולטים שוב נוכח חומרת הדברים הנעשים באופן גלוי לעיני המצלמות. אני מצפה ממשטרת ישראל לאתר את החשוד, לעצור אותו ולמצות עימו את הדין".

עוד מבחזית החדשות

שי גליק, מנכ"ל בצלמו מסר כי: "באירוע חמור שלא ניתן לעבור עליו בשתיקה. נמשיך לעקוב אחר המקרה ונדאג לזיהוי החשוד ולהבאתו לדין. אני קורא לחברת המשלוחים למסור את פרטי החשוד למשטרה ולפטרו בהקדם".

מנהל חברת המשלוחים השוכנת בבאקה אל גרבייה מסר: אני רוצים להביע את התנצלותנו על האירוע הלא הולם שהתרחש במהלך משלוח שביצע שליח עובד החברה. כחברה, אנחנו מכבדים כל דת וכל בנאדם בעיר חריש, המעשה שאירע אינו מייצג את הערכים שלנו. ברצוננו להודיע לכם כי פיטרנו את השליח מחברתנו. אנו רוצים להבהיר כי השליח אינו שליח של מקדונלד'ס ישראל ואינו מועסק על ידה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. נחש מי עוד 10 שנים יהיו המפלגה הכי גדולה.
    יחבקו אותך חיבוק דוב.
    אתה מממן להם ילודת עוני מתפרץ שמעלה את יוקר המחיה ומחירי הדיור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים