שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מזעזע: מכתב איום עם צלבי קרס נשלח לשר סמוטריץ'
בלשכת שר האוצר התקבל מכתב מלווה בסמלים נאציים, ובו נכתב: "הקורבן הופך למקרבן. אידיוט, אתה רוצה להחריב את ישראל"
המכתב שנשלח לשר האוצר

בנאום שנשא אתמול נשיא המדינה ביד ושם, לפתיחת יום השואה והגבורה, הוא ביקש להימנע מהשוואות לנאצים, למרות זאת, התקבל היום (שלישי) בצהריים מכתב איום בלשכתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', עם תוספת של צלבי קרס. יחידת "מגן", האחראית על אבטחת אישים פתחה בחקירה.

על המכתב שנכתב באנגלית נכתב: "אתה שומר בחיים את המעגל ההיסטורי, הקורבן הופך למקרבן. אתה מוכן לרגע שבו הגלגל יסתובב? טיפש שכמותך. אתה רוצה להחריב את ישראל".

המכתב שנשלח לסמוטריץ'

עוד מבחזית החדשות

בנאומו אמש אמר הנשיא הרצוג: "אזרחיות ואזרחי ישראל. השנה, דווקא השנה, אני מבקש להוסיף כאן משהו חשוב. התועבה הנאצית היא רשע שאין לו תקדים, ואין דומה לו בשום קנה מידה. זה לא עוד רוע, זו אינסופיות של זוועה. עלינו לזכור, לשנן ולהפנים שוב ושוב: אלה, ורק אלה – נאצים. זו, ורק זו – שואה".

עוד אמר הרצוג כי: "גם כשאנו בעיצומן של מחלוקות עזות על גורל, על ייעוד, על אמונה ועל ערכים, עלינו להיזהר ולהישמר מכל דימוי, מכל השוואה. לא לשואה ולא לנאצים. בעיצומו של היום הקדוש הזה, נדמה שגם את המובן מאליו יש לומר: עבור המפלצת הנאצית, העמדות בתוך עמנו לא שינו כהוא זה. התפיסות, האמונות, אורחות החיים – לכל השונות והגוונים בתוך עמנו לא הייתה כל משמעות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים