שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מועצת הביטחון של האו"ם תתכנס כדי לדון באלימות בחווארה
המוצעה תדון ככל הנראה בהתפרעויות המתנחלים אל לא תגנה את רצח האחים | השגריר ארדן: "ממשיכים להתעלם מפיגועי הטרור הרצחניים ומההסתה הפלשתינית"
האו"ם | צילום: Songquan Deng, שאטרסטוק

מועצת הביטחון של האו"ם תתכנס מחר (שלישי) לדיון חירום בעקבות ההתפרעויות האלימות בחווארה אמש. מדובר על המשך ישיר לגינוי שהתקבל במועצת הביטחון של האו"ם נגד ישראל בשבוע שעבר.

בהתכנסות האחרונה נידונה כוונת ישראל לבנות אלפי יחידות דיור ביהודה ושומרון. שגרירת ארה"ב באו"ם גינתה את כוונת ישראל ואמרה: "אנחנו מתנגדים נחרצות להחלטה לבנות בהתנחלויות".

עוד מבחזית החדשות

גם הפעם, באופן לא מפתיע, תדון מועצת הביטחון של האו"ם בהצתות, ולא ברצח האכזרי של האחים הקדושים הלל ויגל יניב שנרצחו אתמול בידי מחבל פלסטיני. כזכור, אמש הגיעו מאות מתנחלים לחווארה והציתו עשרות בנינים רכבים ועסקים של תושבי המקום, כתגובה לפיגוע שבו כאמור נרצחו שני האחים.

שגריר ישראל לאו״ם, גלעד ארדן, אמר בתגובה: ״מועצת הביטחון ממשיכה להתעלם מפיגועי הטרור הרצחניים ומההסתה הפלשתינית. חברות המועצה עוצמות עיניהן אל מול טרור יום יומי ובלתי פוסק הגובה את חייהם של ישראלים חפים מפשע ועוסקות באופן אובססיבי כמו בובות על חוט, רק בדרישות הפלשתינים. אני אמשיך להיאבק ולהציג בפרצופם את האמת על רשות הטרור הפלשתינית ועל תרבות השנאה והרצח של שכנינו. כמה ישראלים עוד צריכים להירצח על ידי מחבלים מתועבים כדי שמועצת הביטחון תקיים דיון על הטרור וההסתה הפלשתינית?״

ח"כ דני דנון, לשעבר שגריר ישראל באו"ם, אמר לישראל היום כי "רצח שני יהודים בדם קר זוכה להתעלמות במועצת הבטחון, ועל התפרעות של קומץ צעירים המועצה מתכנסת. הצביעות זועקת לשמים. בושה וחרפה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים