שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מועצת הביטחון בדיון על הסוגיה הפלסטינית: השגריר ארדן הדליק נר ועזב במחאה
השגריר ארדן הדליק את הנר בדיון, הקריא את שמות הנספים בטרור בשנה האחרונה ויצא בהפגנתיות • השגריר הטיח בחברי המועצה: "בושה! הדיון הזה מחלל את זכר הנופלים"
גלעד ארדן, שגריר ישראל באו"ם | צילום: חן גלילי, המכון למחקרי ביטחון לאומי

מועצת הביטחון של האו״ם התכנסה היום (שלישי) לדיון מיוחד בנושא הסוגיה הפלסטינית, אליו הגיעו שר החוץ הרוסי ושר החוץ הפלשתיני, זאת למרות פניות מצד שגריר ישראל באו״ם, גלעד ארדן, לדחות את מועד הדיון כדי שלא לפגוע ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה.

כאקט של מחאה על ביזוי יום הזיכרון, החליט ארדן להביא לדיון במועצת הביטחון נר זיכרון, אותו הדליק בדיון, הקריא את שמותיהם של הנרצחים והנופלים בפעולות הטרור בשנה האחרונה, ועזב במחאה את האולם.

עוד מבחזית החדשות

רגע לפני צאתו מהאולם תקף השגריר את חברי המועצה ואמר: ״ביקשתי מכם לשנות את מועד הדיון וההחלטה לקיימו בכל זאת רק מוכיחה את כל מה שאנחנו כבר יודעים על הגוף האנטישמי והמוטה הזה. בזמן שמדינת ישראל אבלה, המועצה הזו, כרגיל, תשמע שקרים בוטים המגנים את ישראל, ובינתיים, כצפוי, האיום האמיתי על האזור, משטר האייתוללות באיראן, לא יהיה אפילו הערת שוליים בדיון של היום".

עוד אמר השגריר: "בושה, בושה, בושה! אני מסרב לקחת חלק באבסורד הזה, במקום זאת אנצל את ההזדמנות כדי לכבד את זכרם של קורבנות הטרור הפלשתיני בשנה האחרונה ואת אלו שנפלו בעת מילוי תפקידם״. השגריר ארדן הקריא את שמותיהם של הנרצחים בשנה החולפת ויצא בהפגנתיות מהאולם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים