שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » מוסדות הלימוד נסגרים עקב המצב הביטחוני? כך נמשיך את שגרת הלימודים
למידה מרחוק
החייגן האוטומטי של 'ימות המשיח' יאפשר לשגר הודעות במידיות לכלל התלמידים ולהפעיל שידור חי והודעות לפי קבוצות
תגיות:
למידה מרחוק | צילום: באדיבות המצלם

בחברת התקשורת "ימות המשיח" הפועלת במהלך השנה כולה להנגיש פונקציות מתקדמות באמצעות קו הטלפון הפשוט והכשר, הודיעו עם ההודעה על סגירת מוסדות הלימוד בעורף בשל המצב הביטחוני המתוח על פונקציה מתקדמת שתסייע רבות למוסדות החינוך שנאלצו להשבית את הלימודים.

מדובר ב"חייגן אוטומטי" אשר בעת הצורך יאפשר להפעיל קמפיין הודעות מיידי לאלפי מספרים בו זמנית בלחיצת כפתור פשוטה. הדבר מהווה בשורה משמעותית למוסדות לימוד אשר ברגע אחד יעדכנו במהירות את ההורים בעדכונים נצרכים לגבי המוסדות.

עוד מבחזית החדשות

במערכת ניתן ליהנות מחייגן הודעות קוליות אוטומטי, שידור חי טלפוני, הודעות, תא קולי מחולק לפי נושאים לשמיעת מידע שוטף, חלוקת רשימות תפוצה של מספרים לפי קבוצות כגון: כיתות, הורים, תלמידים ואנשי צוות.

מאות מוסדות חינוך כבר למדו להפעיל את המערכת בשעות חירום ולטובת המצטרפים החדשים בימים אלו בימות המשיח הרחיבו את סל האפשרויות המוצעות במערכת וכן תגברו את מערך התמיכה הטכנית לטובת המוסדות שבקו התפר בעוטף ובטווח איזורי החירום על מנת שיוכלו להמשיך את שגרת הלימודים באמצעי הלמידה מרחוק

יצוין כי בעת הזמנת המערכת מחברת התקשורת "ימות המשיח" יוקצה עבורכם מספר טלפון ייחודי דרכו תתאפשר הפעלת המערכת והסבר מלא על השימוש.

בהנהלת החברה מציינים כי חיוניות שירותים אלו מחדדת את חשיבות המשך פעילות מערכות התוכן מול האיום שהציב שר התקשורת הקודם יועז הנדל ברפורמת הקש"ג. אנו בטוחים, אומרים שם, כי במשרד התקשורת ידעו להוביל בצורה נכונה את הרפורמה, כך שלא תפגע באלטרנטיבה היחידה של הציבור החרדי מול האינטרנט. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים