שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "מודה ועוזב ירוחם"? בעלי אנג'ל בהתנצלות בפני הציבור החרדי
יו"ר דירקטוריון חברת אנג'ל עמר בר-לב ובעלי החברה ירון אנג'ל הגיעו היום לנחם את בניו של הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל שנפטר בשבוע שעבר | הם התנצלו בפני הבנים
עמר בר לב ובעלי מאפיית אנג'ל בניחום אבלים | צילום: באדיבות המצלם

יו"ר דירקטוריון חברת אנג'ל עמר בר-לב ובעלי החברה ירון אנג'ל הגיעו היום (ראשון) לנחם את בניו של הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל שנפטר בשבוע שעבר. הם התנצלו בפני הבנים על השתתפותו של בר-לב בהפגנה מול ביתו של הרב בתחילת חודש מאי וכל אחד מהם צירף מכתב התנצלות משלו. ההתנצלות מגיעה אחרי הסערה שעוררה השתתפותו של בר-לב בהפגנה מול ביתו של ראש הישיבה, שהוביל לחרם צרכני נגד אנג'ל בציבור החרדי.

בעלי אנג'ל כתב במכתבו כי: "משפחת אנג'ל ועובדי החברה מביעים תנחומים כנים בצער כבד על לכתו של מנהיג התורה בישראל. בחודש האחרון יו"ר הדירקטוריון של החברה השתתף כאדם פרטי ולא במסגרת תפקידו בחברה בהפגנה בבני ברק" הבהיר אנג'ל והוסיף כי "היינו אמורים להבהיר זאת מיד לאחר קיומה של ההפגנה ולהביע צער בשמנו. בזמן אמת חשבנו כי תגובה כזו תכניס את החברה לעניינים פוליטיים מהם אנו נמנעים להיות מעורבים במשך עשרות בשנים. אך דווקא שתיקה זו התפרשה כפגיעה נוספת. ועל כך אנו מצטערים ומתנצלים מעומק הלב".

עוד מבחזית החדשות

עוד כתב אנג'ל כי: "לא הייתה ולא נעשתה כל אמירה פוגענית, או מעשה זה או אחר מטעמה של החברה או על דעתה של מי מהאנשים המזוהים עם החברה או עובדיה. חברת אנג'ל מכבדת ומשרתת שנים רבות את הציבור החרדי תוך הקפדה על כשרות מהודרת, ושמירה על יחסים טובים עם מגוון האוכלוסייה החרדית, ומעסיקה רבים מבני הציבור החרדי. אנו מתנערים מהדברים שיוחסו לנו, אנו מתנצלים על ששתקנו עד כה, המטרה הייתה הפוכה ולא נועדה להיות "שתיקה כהודאה". ועל זה נאמר: מודה ועוזב ירוחם. תנוחמו מן השמיים".

עמר בר-לב כתב: "כידוע לכם לפני מספר שבועות התקיימה הפגנה פוליטית בקרבת מקום מגוריו של הרב. בדיעבד נוכחתי שפרסומים שונים, שגויים, טענו שמיקום ההפגנה היה מול ביתו של הרב וכנגדו ופגעה בכבוד התורה ועקב כך גרמה לפגיעה בציבור גדול, לא זו הייתה כוונתי. לו הייתי מודע מראש לסיטואציה אליה נקלענו ולתחושת הפגיעה, בוודאי שהייתי נמנע מכך, ועל כך אני מביע צער ומתנצל מקרב לב. אני רואה בקיומה של התורה ולומדיה ערך חשוב במסורת ישראל, ולא נגד זה הפגנתי. חיינו המשותפים במדינת ישראל מחייבים את כולנו ללמוד יותר על הכאבים והמצוקות האחד של השני. מי ייתן ומורשת הרב המפוארת תמשיך גם לדורות הבאים".

מדובר בצעד דרמטי מצד בעלי החברה, שכן חלפו כבר מספר שבועות מאז החל החרם הצרכני הנרחב של הציבור החרדי נגד המאפייה הוותיקה, אך ראשיה התעקשו שלא לגנות את השתתפותו של יו"ר הדירקטוריון בהפגנה סמוך לביתו של מרן זצ"ל וכן לא התנערו מדבריו המכפישים של יואל שפיגל, נכדו של המייסד, נגד המגזר החרדי.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. "בדיעבד התברר שזה היה מול ביתו של הרב" שקרן!!!
    למי יש עניין להפגין בראב"ד 17 אם הוא לא יודע מי גר שם?
    ההתנצלות לא אמורה להתקבל כאשר ברור שהיא רק ממניעים כספיים.

  2. חצופים החרם צריך להיות לנצח! ממש לא מבין מה ההתלהבות של כולם
    כבוד התורה בנעליים שלהם
    רק כסף וכסף
    אנשים בזויים
    עכשיו בטח יתחילו לקנות מהם…
    והופ בר לב נשאר לנהל בגאון ולהתריס נגד התורה והחרדים

    עצת בלעם

    מתפלל שהחרם ימשיך עד שיתרסקו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים