שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מה זה פינוי דירה? מי צריך את זה?
בזמן האחרון אפשר לשמוע המון דיבורים על כל הנושא של פינוי דירה
תגיות:
פינוי דירה | צילום: שי שטיקגולד פינוי דירות

אנשים שפתאום החליטו לפנות את הדירה שלהם מפריטים מיותרים שכבר הפכו לפסולת ביתית, אנשים שהחליטו להיפטר מחפצים שכבר לא עושים להם טוב, ולהכניס במקומם חפצים חדשים שישפרו את איכות חייהם. 

כולם פתאום מתעסקים בפינוי, ונשאלת השאלה למה? מה פתאום עכשיו? ובכן, בחיי כל אחד מאיתנו מצויים שורה ארוכה של "שואבי אנרגיה". שואבי האנרגיה הם הדברים הקטנים שמפריעים לנו, אבל מאחר והם קטנים אנחנו לא מעניקים להם תשומת לב. קחו למשל את השבר בפינה של המראה בחדר האמבטיה. בכל בוקר כשאתם מצחצחים את השיניים אתם מעיפים מבט אל השבר ואומרים לעצמכם שאתם חייבים כבר להחליף את המראה הזאת, אבל ברגע ששטפתם את הפה ויצאתם מהאמבטיה, כל העניין נשכח, וכך זה חוזר על עצמו בכל בוקר. קחו את ידית הדלת של חדר השינה שנשחקה כמעט לחלוטין ומתקשה לפתוח את הדלת. אתם מוצאים את עצמכם לפעמים נלחמים עם הידית כדי לפתוח את הדלת אבל עוד לא מצאתם את הזמן פשוט להחליף את הידית. כל כך פשוט, וכל כך לא מעשי.

עוד מבחזית החדשות

זקוקים לשירות פינוי דירה מקצועי? התקשרו אלי עכשיו – 050-7454504

ובכן, החיים שלנו עמוסים בשואבי אנרגיה כאלה, ואם רק תקחו יוזמה ותכינו רשימה שלהם תוכלו לגלות שתאם יכולים למלא איתם מחברת שלמה. בכל בית ובכל דירה ישנם עשרות ומאות שואבי אנרגיה כאלה שיוצרים עומס על החיים שלנו. החיים בבית הופכים להיות לא נעימים, האנרגיה מדולדלת, התחושה לא משהו, ואנחנו פשוט לא יודעים במה לתלות את זה. בכל יום כשאנחנו חוזרים מיום עבודה ופותחים את דלת הבית, תוקף אותנו מעין ריח לא נעים כזה, שכבר התרגלנו אליו כריח של הבית. אנחנו שוטפים את הבית, מנקים, מסדרים ועדיין בכל יום שאנחנו נכנסים לבית, הריח הזה שם, מחכה לנו. ובכן, הריח הזה, הוא חלק משואבי האנרגיה, וכל שואבי האנרגיה האלה מקורם בחפצים, פריטים וציוד שפשוט אינם משרתים אותנו יותר, ומרגע שאינם משרתים אותנו הם הופכים מנכס לנטל.

למה, אם כך, אנחנו פשוט לא מפנים את הדירה מאותם חפצים? הסיבה הראשונה היא שאנחנו מניחים שאנחנו צריכים לעשות את זה, וממש אין לנו את האנרגיה או הזמן להכנס לזה, להתחיל לחשוב לאן מפנים את הכל, למי מוסרים את הפריטים, להרים אותם, להוביל אותם בחדר המדרגות ולשאת אותם אל פח הזבל. הסיבה השניה היא שאנחנו לא מודעים להשפעות שלהם. עבורנו אלו הם חפצים שיש לנו קשר רגשי אליהם. הרי את הג'ינס הזה שנמצא בתחתית ערימת הג'ינסים בארון לא לבשנו כבר שנתיים, אבל אולי מחר יבוא לנו פתאום ללבוש אותו? ובכן, פינוי דירה מתחיל קודם כל בהחלטה. עליכם להחליט שאתם רוצים לפנות מהחיים שלכם את כל שואבי האנרגיה, את כל הנטל שמעמיס על חייכם, ולפנות מקום לכניסה של נכסים חדשים, להגדיל את מרחב המחייה שלכם, להעניק לכם יותר גמישות וחופש לעצב את מרחב המחייה שלכם בצורה יותר תומכת ויותר חיובית.

והנה כמה דברים שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הזאת, אם כל מה שכבר דיברנו עליו לא עשה את העבודה.

דבר ראשון, אתם לא תצטרכו לעשות את זה בעצמכם, ולא תצטרכו לדאוג לשום דבר למעשה. בישראל פועלות מספר חברות העוסקות בפינוי דירות, כשחברת שי פינוי דירה וניקיון היא המובילה  והוותיקה ביניהן. מרגע שתקבלו את ההחלטה לפנות את דירתכם, תוכלו פשוט להרים לנו טלפון, ואנו נגיע ונעשה את העבודה עבורכם, במהירות, ביעילות, ובצורה מסודרת כך שפרט לחופש ותחושת המרחב האדירה שתרגישו פתאום אחרי שנצא מהדלת, לא תדעו בכלל שהיינו שם. במהלך שנים ארוכות של פעילות בתחום פינוי הדירות, פיתחנו לעצמנו שיטות עבודה מסודרות ומתקדמות המסייעות לנו לבצע את הפעילות בצורה מדוייקת ומהירה, מבלי לגרום לנזק כלשהו לפריטים אחרים בבית, ותוך הקפדה על כל הכללים והחוקים הקשורים בתחום.

תחום פינוי הדירות הוא תחום עתיר רגולציה המחייב את המפנים לנהוג בצורות מוגדרות על פי החוק. כך למשל, לא ניתן פשוט להוריד את המקרר, תנור האפיה, או ארונות המטבח ולהשליך אותם לפח השכונתי. אנו מגיעים אליכם למעשה עם מכולה פתוחה עליה אנו מעמיסים את כל הציוד המפונה. ציוד ופריטים שניתן למחזר כמו מוצרי נייר, זכוכית, מתכת ואלומיניום, עץ, בדים וכדומה, מועברים על ידינו למרכזי מחזור. פריטים שלא ניתן למחזר מועברים לאתרי הטמנת פסולת מסודרים. כל תהליך הפינוי מתבצע בצורה מקצועית על ידי צוות פינוי מיומן העושה שימוש גם במכשור וציוד מתאים כדוגמת אמצעי הנפה של חפצים גדולים וכבדים דרך חלון הבית, מכשירי חיתוך, מכשירי פירוק וכדומה. במידת הצורך נעשה שימוש גם בציוד מגן כמו חליפות מגן, כפפות מגן, משקפי מגן, נעליים גבוהות ואפילו מסיכות אב"כ.

אם נחזור רגע לריח המוזר שיש לכם בבית, אולי תתעניינו לשמוע שמקורו יכול להיות בערימות בגדים, או בכורסא ישנה, או ספה ישנה. כל אלה סופחים במהלך השנים ריחות רעים, ולבסוף ריחות אלה מתקבעים בתוכם ומשתחררים באופן קבוע אל חלל האוויר. ככל שתפתחו יותר חלונות כדי לאוורר, הריח יוכל לצאת יותר בקלות מאותם חפצים ולהתפזר ביתר קלות בבית. במהלך שנות פעילותנו בתחום של פינוי דירות נתקלנו כבר במצבים של ערימות בגדים או ספות שכנראה מתישהו במהלך ההיסטוריה שלהם הונח בתוכם פריט לח, או פריט אורגני כלשהו, ובמהלך השנים נוצר רקבון שהתפשט בכל הבגדים.

עוד מבחזית החדשות

לא מדובר על בתים מוזנחים, או על אנשים מבוגרים. מדובר על בתים רגילים של חבר'ה צעירים, משפחות וזוגות צעירים שפשוט התרגלו לחיות עם הפסולת לידם תחת קורת גג אחת. עכשיו, צריך להבין שכל עוד ערימת הבגדים עומדת על כנה, הביטוי היחיד שלה יכול להיות רק ריח רע, אבל כאשר באים ומפרקים את הערימה, יכולים להשתחרר ממנה ריכוזים אדירים של חומרים מזיקים כמו גזים, פטריות, תחב, חיידקים וכדומה. במקרים כאלה משתמש צוות הפינוי בציוד מגן על מנת להמנע מהדבקות בפטריות הנוצרות בערימות הפסולת האלה, ומשאר מזיקים המסתתרים בתוכן.

יכול להיות שעכשיו אתם כבר מתחילים להרגיש מעין דחף לפנות את הבית שלכם מכל הפסולת הזאת. ובכן, זה נורמלי לגמרי. פתאום כשיודעים מה קורה באמת בתוך הבית, קל יותר לקבל את ההחלטה. במקרה כזה, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע, ולא כדי לסייע לכם לעשות את הצעד הראשון, ולהפסיק לדחות את הטיפול בנושא בגלל עצלנות או בגלל חוסר בזמן או אנרגיה.

בחיפוש פשוט באינטרנט תוכלו למצוא שורה של אנשי מקצוע העוסקים בתחום. כדאי לבדוק עם אנשי המקצוע שבחרתם האם יש להם את כל האישורים הנדרשים, האם עם עובדים עם אתרי פינוי מורשים, והאם הם מעבירים פריטים ראויים למחזור. כל אלה יכולים לתת לכם רקע לגבי רמת המקצועיות של המפנים, שבסופו של דבר גם תשפיע על איכות החיים שתלווה אתכם לאחר הפינוי. זאת לא חכמה לבוא ולפנות ערימת בגדים ולזרוק לזבל. העניין הוא לדעת בדיוק מה לחפש, איפה לחפש, ומה יכול להיות שואב אנרגיה משמעותי בחייכם. בשביל זה צריך אנשי מקצוע אמיתיים.

לא מצליחים לפתוח את הדלת של המחסן? שי פינוי דירות וניקיון ידאג לכל הדרוש, יפנה וינקה בצורה אמינה ומקצועית .

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים