שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מהי קניית אדמה בישראל – א.ב מוראנו
רבים רוצים לדעת מהי קניית אדמה בישראל, מה כרוך בזה, מהי קניית אדמה מבחינת החוק ורשות המס
רכישת קרקע | צילום: FREEPIK

מבחינת רישום ומס שבח על קרקע לבניה למכירה ונושאים דומים מתחום השקעות הנדלן. במאמר זה נענה על השאלה מהי קניית אדמה מכל האספקטים האפשריים, מהי קניית אדמה למשקיע המתחיל ואיפה אפשר להיכנס לתחום בצורה משתלמת וחכמה.   

כל מה שצריך לדעת על מהי קניית אדמה  – א.ב מוראנו

אז מהי קניית אדמה הלכה למעשה: חוקי רכישת קרקעות דומים לחוקי רכישת דירות ונכסי נדלן אחרים עם שינויים מסוימים. מהי קניית אדמה מבחינה חוקית היא רישום בטאבו של חלקת האדמה ועוד שורה ארוכה של סעיפים ובדיקות שיש לקיים על מנת שעסקת הרכישה של קרקע תהיה חוקית, את כולם נביא לכם בהמשך המאמר. מהי קניית אדמה בחינה מעשית היא העברת בעלות על קרקע חוקית ומאושרת שאין עליה שעבודים, הערות אזהרה וכדומה. אין ספק שבתחום הנדלן רכישת קרקע או חלקת אדמה היא עסקת הנדלן הכי מורכבת אך גם הכי משתלמת. בעוד שעסקת רכישת דירה או כל נכס נדלן אחר קלה יותר לביצוע יחסית, רכישת קרקע דורשת הרבה יותר תשומת לב והתמצאות בחוקים ובפרטים הקטנים. למשקיע הנדלן הפרטי קשה ביותר לבצע עסקאות אלה מסיבות רבות.

עוד מבחזית החדשות

חברת א.ב מוראנו היא אחת מחברות הנדלן הוותיקות והמקצועיות ביותר בישראל. נשמח להיפגש על מנת לחשוף בפניך את פרויקטי הנדלן שלנו ולתת לך מושג מהי קניית אדמה בישראל נכון ל-2021 ולאחר עידן הקורונה, אלו קשיים קיימים ואילו שלבים נדרשים כדי לרכוש קרקע בישראל, מה ההבדלים בהגדרות בין קרקע מופשרת לקרקע לא מופשרת, קרקע חקלאית לקרקע לבנייה, קרקע שקיבלה את כל אישורי המכירה והבנייה לעומת קרקע בעלת ייעוד לא מאושר בנייה ועוד.     

קרקע לבניה למכירה – א.ב מוראנו

באתר חברת א.ב מוראנו תמצאו עשרות מאמרים בתחום הנדלן, נדלן מסחרי, קרקע לבנייה, קרקע חקלאית למכירה ותוכן שימושי רב עבור משקיע הנדלן המתחיל אשר מעוניין להכיר את התחום ולדעת עליו כמה דברים לפני שהוא נכנס לעסקת נדלן. אנו מאמינים בשקיפות מלאה ומלווים את הלקוחות שלנו לאורך כל הדרך בכל שלבי העסקה, מספקים מעטפת משפטית ומקצועית הרחבה ביותר בתחום והכי חשוב: מביאים לכם גישה מידי לפרויקטים המבוקשים ביותר בתחום הנדלן באזורי הביקוש הטובים ביותר בישראל ובערים הנחשקות ובעלות האיכות ופרויקטיי מגורים בעלי פוטנציאל תשואה ענק כמו הפרויקטים שאנו מקדמים בעיר רעננה, הוד השרון ועוד. 

מהי קניית אדמה – 5 דברים שחובה לבדוק לפני רכישת קרקע בישראל       

רכישת קרקע היא עסקה מורכבת אך ביצוע פשוט של כמה בדיקות מקדימות יבטיחו לכם המשך עסקה מוצלחת. הנה הדברים הבסיסיים שצריך לבדוק שיעזרו לכם להבין מהי קניית אדמה בישראל ואיך אפשר להיות בעלים של קרקע בצורה קלה יותר ממה שחשבתם.

  • ביצוע בדיקת קרקע – בדיקת מרקם הקרקע הכרחית גם ברמה המעשית, על מנת לוודא שניתן לבננות על הקרקע וגם מבחינה חוקית. אתם חייבם להמציא אישור על סימון הקרקע בתשריט העירוני כבעלת מרקם עירוני דהיינו "קרע צהובה". 
  • ייעוד הקרקע – עוד דבר חשוב ביותר הוא לוודא שייעוד הקרקע שאתם עומדים לרכוש מתואר בתוכנית המתאר כמאושרת לבנייה בתוכנית המתארת המחוזית והמקומית כאחד. 
  • בדיקת נוסח טאבו – חובה לבדוק שהקרקע שאתם עומדים לרכוש רשומה בטאבו כקרקע פרטית ושהיא נקייה מחובות, שעבודים והגבלות נוספות. בדקו האם חלו הפקעות על הקרקע וכו'. 
  • סוג העסקה – בדקו אם מדובר בעסקת מכירה או מכר או מדובר בעסקת אופציה ואם מדובר בעסקת אופציה בדקו מה תאריך המימוש שלה. 
  • שומה עדכנית – דרשו שומה עדכנית על קרקע אשר לא מאושרת לבנייה בהתאם לתקן 22 שהוא תקן שמאי המאושר על ידי מועצת שמאי מקרקעי ישראל אשר במשרד המשפטים ולפי החוק להגנת הצרכן.

כפי שאתם רואים, אי אפשר לקנות קרקע להשקעה כאילו הייתה עסקת נדלן רגילה או כל עסקה אחרת. דרושה מומחיות, מקצועיות, הבנה וניסון רב, סיוע משפטי של עורך דין המתמחה בתחום הנדלן, שירות של שמאי, פקיד שומה ועוד. את כל אלה ניתן לבצע לבד אך חשבו האם כדאי לכם להיכנס לתחום בו אין לכם הבנה מלאה והאם זה יהיה צעד חכם לנסות לבצע הכל בעצמכם בתחום זה. הפתרון הפשוט יותר הוא לפנות לחברת השקעות נדלן מקצועית ומנוסה וכל מה שנשאר לכם להחליט זה איזו חברה לבחור שהריי כל חברה שלא תבחרו תקל עליכם מאוד, תעשה עבורכם את עבודת השטח ואם מדובר בחברת השקעות נדלן מקצועית, לא תצטרכו להתאמץ כל כך ותבינו כל פרט ופרט בצורה הנגישה ביותר כך שיהיה לכם קל להחליט האם מדובר בהצעה רצינית או לא.

עוד מבחזית החדשות

למה זה הזמן לקנות קרקע בישראל

אין צורך להמליץ על השקעות נדלן עבור ישראלים… מעבר לבעיית הנדלן החמורה שיש לנו, כשרובנו למדנו על בשרנו את משמעות יוקר הדיור בארץ ואת חשיבות הבעלות על דירה וקרקע, אנו רואים איך בכל העולם בעידן פוסט קורונה ערך הקרקע עולה ומשפחות רבות מבצעות מעבר מהעיר הצפופה לערי הפרברים המרווחות יותר. 

תמונת המצב בישראל לא שונה ואם הקורונה תופסת את כל הכותרות באופן טבעי, לא רחוק היום בו היא תעלם מחיינו לחלוטין או תהפוך למחלה שניתן לטפל בה, אך תוצאותיה יישארו עמנו והממשלה תצטרך לטפל במגפה גרועה יותר: מגפת מחירי הדיור הבלתי ניתנת לניצחון. כולם יודעים שבמשך שנים רבות כל משמלה הציעה פתרונות וכולם נכשלו. כל פעם זה משווק בצורה אחרת אך אף ממשלה לא מצליחה לנצח את שוק הנדלן. מדוע? ההיצע קטן מדי והביקוש לא מפסיק לגדול. זו האמת לאמיתה ועד שהמדינה לא תשנה באופן יסודי את הגישה שלה לשוק הנדלן, לא יהיה פתרון. 

עבור משקיעי הנדלן לעומת זאת, ישראל היא גן עדן למשקיעי נדלן ובמיוחד לרוכשי קרקעות להשקעה . חשוב כמה קשה לרכוש קרקע אם לרכוש דירה זו משימה בלתי אפשרית… זו הסיבה שאם אתם מספיק רציניים כדי להתעמק בנושא ולהפוך בעצמכם למשקיעי נדלן, אתם חייבים להיעזר בחברה מקצועית שפועלת בשטח שנים רבות וליהנות מהניסיון, הידע והגישה שלה לקרקעות בשלבי רכישה שונים. רק כך תצליחו להגיע במהירות למצב בו יש לכם אפשרות אמיתית ליהנות מהשקעת נדלן לטווח ארוך. נכון, צריך סבלנות ורצינות אך אם יש לכם את זה, אין סיבה שלא תהיו אלה שנהנים ממחירי הנדלן בישראל ולא אלה שנאלצים לשלם בעבור זה. 

קראו עוד מאמרים כמו זה והשאירו פרטים אישיים לחזרה אליכם עם מידע נוסף וייעוץ חינם. נשמח להיפגש עצמכם ולהראות לכם שכל אחד יכול עם מעט הון עצמי לרכוש קרקע טבין ותקילין בישראל וליהנות מפירות ההשקעה שלו בעוד כמה שנים עם תשואה שאפשר להשיג רק בעסקאות נדלן על קרקע, בתחום השקעות הנדלן היציב והמשתלם ביותר בארץ ובעולם!     להתראות ובהצלחה!

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים