שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מהומה בוועדת החוקה: חילופי דברים בין חברי הקואליציה לאופוזיציה
הדיון לאחר האירועים בחווארה הלילה, עוררו סערה בוועדת בין הקואליציה לאופוזיציה | חה"כ קרויזר: "החבר'ה בחווארה קיבלו השראה מחודש וחצי של הפגנות"
יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט ח"כ שמחה רוטמן | צילום: ערוץ הכנסת

הבוקר (שני) נמשכים הדיונים על הרפורמה המשפטית בוועדת החוקה בראשות היו"ר שמחה רוטמן. הדיונים היום מתקיימים בצל הפיגוע אתמול שבו נרצחו שני אחים מהר ברכה, ולאחר לילה של מהומות בכפר חווארה. עם תחילת הדיון התעוררה סערה, לאחר שממלא מקום יו"ר הוועדה, ח"כ יצחק קרויזר (עוצמה יהודית), השיב לחברת הכנסת קארין אלהרר (יש עתיד), שמחתה על ההתפרעויות בחווארה. לדברי קרויזר: "החבר'ה קיבלו השראה מחודש וחצי של הפגנות".

עוד מבחזית החדשות

חברי הכנסת מטעם האופוזיציה שנכחו בדיון, מחו על דבריו של קרויזר ובמקום פרצה מהומה. הם דרשו ממנו לחזור בו מהדברים שאמר, וצעקו לעבר היו"ר: "איך אתה מעז להשוות אנשים שביצעו פשעי מלחמה למפגינים פטריוטים", "תחזור בך מהאמירה האומללה הזאת". קרויזר ביקש להבהיר: "שלא יתפרש חלילה שהייתה הסכמה לנטילת החוק לידיים".

גם חברת הכנסת גוטליב סירבה לגנות את המהומות בחווארה ואמרה: "לא אגנה אנשים בשעת צער, הגיעו מים עד נפש. הצביעות של השמאל לא ראיתי דבר כזה".

חברת הכנסת רייטן פנתה לגוטליב והזכירה לה שהיא וחבריה גינו את מה שקרה לה ולבתה והוסיפה: " אבל אתם לא יכולים לגנות את מה שקרה פה הלילה".

עוד מבחזית החדשות

הבוקר, הביעו חברי כנסת של האופוזיציה זעם על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ותהו מדוע תגובתו על הפרעות בחווארה עדיין לא נשמעה. "נכון לשעה זו, השר לביטחון יהודים לא העלה ציוץ אחד נגד המתפרעים. אפילו לא משהו פרווה כמו חלק מחבריו, כלום", צייצה חברת הכנסת מירב בן ארי (יש עתיד).

ח"כ נאור שירי (יש עתיד) צייצה: "‏ראש ממשלה שמינה אנרכיסט לשר לביטחון לאומי, אדם שעשה קריירה מלקחת את החוק לידיים ולהשליט אנרכיה בישראל, קורא לאזרחים לא לקחת את החוק לידיים, ואשכרה מצפה שמישהו יקשיב לו". בזמן שהוא שומר על שתיקה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים