שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיניות חדשה: המפכ"ל הורה לקנוס מפגינים שירעישו באזורי מגורים
הסוף למטרד?
קובי שבתאי נענה לבקשת השרה להגנת הסביבה לאכוף את תקנות הרעש בהפגנות | לא יאפשר להפגין עם רמקולים במרחק של פחות מ-300 מטרים מבתי שרים
‎⁨הפגנה | צילום: דוברות ההסתדרות

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הורה היום (שני) לשוטרים לחלק דו"חות למפגינים שיקימו רעש סמוך לבתי מגורים. כמו כן הורה המפכ"ל לא לאפשר להפגין עם רמקולים במרחק של פחות מ-300 מטרים מבתי שרים.

שבתאי מסר את ההנחיה במסגרת דיון על היערכות המשטרה לקראת יום השיבוש שמתכננים מחר מארגני המחאה נגד הרפורמה המשפטית. בכך נענה המפכ"ל נענה לבקשת השרה להגנת הסביבה עידית סילמן לאכוף את תקנות הרעש "שמטרתן להגן על בריאותם ואיכות חייהם של אזרחי ישראל".

עוד מבחזית החדשות

גובה הקנסות צפוי לנוע בין 250 ל-450 שקלים, בהתאם לשעה ולאמצעי שבו השתמשו המפגינים. ההחלטה התקבלה בין היתר על רקע דו"ח של המשרד להגנת הסביבה שבו עלה כי בחלק מהמקומות עלתה כמות הרעש בהפגנות פי 16 מהמותר, ולאחר עשר בלילה היה לעיתים פי מאה מהמותר. הבדיקה של המשרד להגנת הסביבה נעשתה בעקבות פניה של המשטרה לבדוק את עוצמות הרעש בסמוך לבית ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב עזה בירושלים.

במכתב שהעבירה למפכ"ל לפני כשבועיים כתבה סילמן כי "שימוש באמצעים רועשים כמו מכשירי הגברה, זמבורות, כלי הקשה וכיוצא בזה בסמוך לשימושים רגישים לרעש, כגון מגורים ומוסדות חינוך, גורם לרעש בלתי סביר בשעות היום ולמפגעי רעש קשים בשעות הלילה. הדבר מביא לפגיעה ביכולת של המתגוררים בטווח שמיעה מאזור ההפגנה ללמוד, לנוח, להחלים או להנאה סבירה מרכושם". המשטרה צפויה להגביל גם את השימוש באותם אמצעים שפירטה סילמן במהלך הפגנות בתוך שכונות מגורים.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. מזל שישראל כבר מדינה עצמאית היום. אחרת, אילו היינו חייבים לסמוך על האנרכיסטים האלה להילחם ולהגן על המולדת, לא היתה לנו מדינה היום.
    מפחיד לחשוב על זה ככה, אבל זאת האמת. השמאל הפך לאויב עצמו. בפירוש אויב ישראל. הצטרף למחבלים נגד ישראל. בושה עליהם!

  2. מי זו השרה לאיכות הסביבה? מה היא בדיוק עשתה או הועילה בתפקידה על חשבונינו? לא שמענו…כנראה כלום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים