שיתוף
תגובות
חדשות » מגן וחץ: חוסל בכיר נוסף בג'יהאד האיסלמי
איאד אל-חסני שהיה המחליף של חליל אל-בהתיני חוסל היום בעזה | גורם מדיני בכיר: "הג'יהאד מחפש סולם לרדת ממנו"
תקיפה בעזה | צילום: לפי סעיף 27א'

צה"ל חיסל בשעות צוהריים (שישי) בכיר נוסף בג'יהאד האיסלמי, איאד אל-חסני (אבו אנס) שאחראי על חטיבת המבצעים בג'יהאד האיסלמי וחבר במועצה הצבאית. הוא שימש כמחליף של חליל אל-בהתיני, מי שהיה אחראי על המערך הרקטי של הארגון וחוסל בתחילת המבצע.

בכיר הג'יהאד האיסלמי שחוסל | צילום" לפי סעיף 27א'
תקיפת חוליית שיגור בג'בליה | צילום: לפי סעיף 27א'

גורם מדיני בכיר הדגיש: "הג'יהאד מחפש סולם לרדת, הוא עדיין לא הגיע למסקנה שמחיר ההפסד גדול מנשוא, לפיכך ישראל תמשיך לנצל את היתרון המודיעיני והצבאי עד תום, גם אם זה ייקח זמן. אנחנו בעיצומה של מערכה ממושכת, אין שעון עצר, כל יום שעובר מגדיל את הפער בין ההצלחות של ישראל להפסד של הג'יהאד . הציבור מעוניין שנמשיך ככל שנדרש ומגלה חוסן כדי שנשיב את ההרתעה". מוקדם יותר, הפסיקה ישראל את המשא ומתן מול המצרים בתום הערכת מצב של ראש הממשלה ושר הביטחון.

עוד מבחזית החדשות

בעיתון הפלסטיני אל-קודס דיווחו פרטים נוספים על הבכיר שחוסל בידי ישראל: אבו אנס הוא מבכירי הזרוע הצבאית של הג'האד האסלאמי ומבוקש בישראל כבר יותר מ-26 שנים. הוא אחראי על שני פיגועי התאבדות ועל פיגועים שהיו במהלך האינתיפאדה השני.

צה"ל פרסם את הנתונים המעודכנים למבצע "מגן וחץ": עד כה שוגרו לעבר ישראל 973 רקטות, 761 מהם חצו לתוך שטח הארץ, 181 מהשיגורים היו כושלים. 296 מהשיגורים יורטו על ידי מערכות ההגנה של ישראל. ישראל תקפה 254 מטרות ברצועת עזה מתחילת המבצע. מוקדם יותר, השמיד חיל האוויר בית של בכיר בג'יהאד ברצועה לאחר נוהל "הקש בגג".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. כולם מבינים שהסבב יסתיים , כולם מבינים שיהיה סבב חדש, וכולם מבינים שצריך פתרון אבל לאף אחד אין את האומץ לעשות . אולי הגיע הזמן להבין שבחצר התמקם לנו קן נחשים ארסיים שגודל וגודל וצריך להיפטר ממנו לפני שיהיה מאוחר מידי.

    1. לא יעזור כלום. כתוב בתורה "אם בחוקותי תלכו … ונתתי שלום בארץ". כל עוד יש חילולי שבת וחינוך חילוני אני לא רואה איך יהיה שינוי במצב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים