שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מארגני המחאה מכוונים ליעד הבא: "נוציא גם מיליון איש – עד שניישר את ישראל"
מארגני הפגנת המחאה: "נפגין כל שבוע ונפתיע את מקבלי ההחלטות" | דובר ה"דגלים השחורים": "זה יהיה אירוע מאסיבי, נמשיך עד שנצליח ליישר את ישראל"
הפגנה נגד הרפורמה במערכת המשפט בכיכר הבימה בתל אביב | צילום: רשתות - שימוש לפי סעיף 27א לחוק

למרות הגשם הגיעו אתמול (מוצאי שבת) כ-80 אלף איש להפגנות בתל אביב, ירושלים וחיפה. רועי נוימן, דובר תנועת הדגלים השחורים, אמר לאחר ההפגנה "יצאנו למחות נגד הניסיון להפוך את ישראל לדיקטטורה. נצא גם בעוד שבוע, בעוד שבועיים ובעוד שלושה. זה הבית שלנו ואנחנו נילחם עליו כמה שצריך", אמר רועי נוימן, דובר תנועת "הדגלים השחורים".

עוד אמר נוימן "הניסיונות של נתניהו להפוך את ישראל להונגריה או לפולין הוא משהו שלא קשור לנרטיב הישראלי, הוא לא יכול להתקיים פה. ואם נצטרך להוציא להפגנות מיליון איש גם נוציא מיליון איש. הוא התייחס לגבי התוכנית להמשך ואמר "אני מניח שההפגנה של שבוע הבא תעבור למקום יותר גדול מהבימה. אני יודע גם שמתארגנות שביתות של חברות עסקיות במשק. המחאה הזאת תתרחב, היא לא תהיה כמו המחאות שאנחנו מכירים מהשנים האחרונות שבהן היו רק הפגנות ברחובות. זה יהיה אירוע הרבה יותר מאסיבי, עד שנצליח ליישר את ישראל".

עוד מבחזית החדשות

נדב גלאון, דובר תנועת "קריים מיניסטר", הביע את שמחתו על כמות המפגינים ואמר "זו הפגנה שאני לא זוכר כמותה. הציבור היום התעורר ויצא בהמוניו, מעל 100 אלף מפגינים שבאו להגיד לממשלה העבריינית "עד כאן". אנחנו לא ניתן לכם, אנחנו לא נאפשר את ההפיכה המשטרית המסוכנת הזאת. את רמיסת הדמוקרטיה ואת הפגיעה במערכת המשפט. לכולם ברור, הם רוצים לרמוס את מערכת המשפט כדי שאחר כך הם יוכלו לממש את האג'נדה המסוכנת שלהם".

עוד אמר גלאון: "זו יריית פתיחה להתנגדות אזרחית. נפגין כל שבוע. אנחנו נפתיע את מקבלי ההחלטות, נהיה בשטח ונהיה ברחובות ונעביר להם את המסר שלא תהיה הפיכה משטרית. נעשה גם פעולות מחאה כירורגיות מחוץ לבתי השרים וגם הפגנות גדולות כמו הערב".

בהפגנה השתתף גם אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון, שאמר: "אני חושב שזו אחריות של כל נבחר ציבור באשר הוא לייצג את הציבור ולהגיד שהתהליכים האלה חייבים להיפסק עכשיו. היה פה הערב קול גדול שאני מקווה שישנה במוסדות השלטון את ההחלטות שהתקבלו. ככל שנצטרך אנחנו מחויבים למאבק ציבורי ארוך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים