שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » מאיר רובינשטיין: הוריתי להוריד נוסעים ערבים מהאוטובוסים בביתר עילית
ראש העיר הדגיש שהורה להוריד גם נוסעים "בעלי תעודת זהות כחולה" | בחברת קווים סירבו להגיב לידיעה
מאיר רובינשטיין ראש העיר ביתר עילית | צילום: צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב צריך עיון

ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין הורה אתמול להוריד נוסעים ערבים מאוטובוסים בעיר. לדבריו, ההוראה היא לא לאפשר גם לבעלי תעודת זהות כחולה להתנייד באוטובוסים.

"עצרנו את האוטובוסים בכניסה לעיר, הורדנו עשרות פלסטינים עם תעודות זהות כחולות", אמר רובינשטיין ל"חדשות הסקופים". לדבריו, במשרד הביטחון ובמשטרה ביקשו הבהרות למהלך. "נתתי להם הוראה להמשיך עם זה, ואם יש בעיות שיפנו אליי. אני מוכן שישפטו אותי על כך, בוא נראה את הטיפשונים האלה".

עוד מבחזית החדשות

בריאיון, אמר רובינשטיין כי הוא מודע לכך שהמהלך לא חוקי, אך טען "פלסטיני שאין לו תעודת זהות של תושב ישראל לא יכול להיכנס לעיר אלא אם כן יש לו היתר כניסה מהצבא. אבל אם הוא נכנס באוטובוס ומחלקת ביטחון מורידה אותו, אז משרד הביטחון והמשטרה נוזפים בנו. אנחנו לא בגלות".

מחברת "קווים", מפעילת התחבורה הציבורית בעיר, סירבו להגיב לידיעה.

כזכור, ביום חמישי בערב הושאר מטען חבלה בתוך תיק באוטובוס באוטובוס ברחוב בן זכאי בעיר. מבירור שנערך עם הכוחות בשטח עלה כי המחבל עלה לאוטובוס בקו 226 בין ירושלים לביתר עילית, מאחת התחנות האחרונות בירושלים. כשהגיע לרחוב הראשי של ביתר עילית, הוא ירד מהאוטובוס. כעבור שניות אחדות החלו המטענים להתלקח, אך למרבה הנס לא התפוצץ.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים