שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לשכת רה"מ חיללה שבת – "נעשית לו כהיתר"
פיקוח נפש?
לאחר הדיווח על כך שבנט שוחח עם נשיא אוקראינה זלנסקי והמליץ לו להתקפל בפני רוסיה, לשכת רה"מ ניהלה שיחות בשבת עם כתבים מחו"ל כדי להכחיש את הדיווח
נפתלי בנט | צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

פיקוח נפש? לאחר הדיווח על כך שראש הממשלה נפתלי בנט שוחח עם נשיא אוקראינה זלנסקי והמליץ לו להתקפל בפני רוסיה, לשכת ראש הממשלה ניהלה שיחות טלפון בעיצומה של השבת עם כתבים מחו"ל כדי להכחיש את הדיווח. כך ע"פ דיווח של טל שניידר

ח"כ משה אבוטבול מש"ס יו"ר השדולה למען שמירת השבת בתגובה לחילולי השבת של רה"מ בנט שנועדו לתשומת לב ויח"צ על חשבון שבת קודש: "אמרו חז"ל: "כיוון ששנה אדם בעבירה נעשית לו כהיתר". לשכת ראש ממשלה (היחיד) שטס בשבת שעברה לחו"ל (והרס את יחסי החוץ של המדינה) ממשיכים בזילות וחילולי שבת, והיום במסע טלפונים ותדרוכים לכתבים זרים, בדברים שבוודאי סובלים דיחוי".

"הפלא הגדול הינו ששותפיו חובשי הכיפה בקואליציה ניר אורבך עידית סילמן ועוד שמתיימרים להיקרא "דתיים" שותקים בעניין והם שכחו שממשלות נפלו בעבר על חילול שבת וכיום הם מתעלמים מחילולי השבת".

"לצערנו "ראביי קריב" וידידו זאב אלקין התירו לבנט לחלל שבת כי מצבם בסקרים גובל בפיקוח נפש. אבל אני ממליץ לבנט שבשבת עדיף לנוח היטב ולאגור כוחות כך שבימי החול הוא יוכל לעבוד קשה כפי שהבטיח לבוחריו. אם ינוח בשבת במקום ליחצן הוא יוכל גם לוותר על השנ"צ המפורסמת והמיותרת שלו במהלך השבוע לטובת טיפול אמיתי בבעיות המדינה, הכלכלה, התחלואה, הביטחון ומה לא. וכמאמר הפתגם: "מי שנח בשבת… עובד ביום חול".

סיעת ש"ס בתגובה לפרסומים כי לשכת בנט חיללה את השבת לצורך תדרוכים לתקשורת: "ראש הממשלה הראשון עם כיפה הוא ראש הממשלה הראשון הרומס את השבת בריש גלי ופוגע בהמוני שומרי המסורת בארץ ובעולם שהשבת הקדושה יקרה לליבם".

"הקלות הבלתי נסבלת של בנט להפוך את יום השבת ליום חולין והכל בשביל תדרוך תקשורתי שיכול להמתין כמה שעות, ראויה לכל גינוי והוקעה. השבת תתבע את עלבונה! בושה וחרפה".

מפלגת נעם בתגובה לפרסומים כי בלשכת רה"מ חיללו את השבת לצורך תדרוכים בתקשורת: "היום הקדוש ביותר לעם היהודי הפך לעוד יום חול במדינת ישראל בראשות נפתלי בנט וזאת רק בשביל תדרוכים תקשורתיים בהם אין שום צורך. עם ישראל, שברובו מכבד את השבת, דורש ומצפה ממנהיגיו, להימנע מחילול יום זה, וראוי שכך ינהגו שרי הממשלה במדינה היהודית היחידה בעולם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים