שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » לראשונה: בשבוע הבא ינאם נתניהו בעצרת האו"ם וייפגש עם ביידן
על פי לוח הזמנים שפרסמה לשכת ראש הממשלה הוא ימריא במוצאי ראש השנה, לקליפורניה ובהמשך ימריא לניו יורק | נחיתתו בארץ צפויה שעות ספורות לפני כניסת יום הכיפורים
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לצאת בשבוע הבא לארה"ב כדי לנאום בעצרת האו"ם ולפגוש את נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן. נתניהו החליט לשהות בשבוע הבא בארה"ב ובאופן חריג ביותר הוא צפוי לנחות בנתב"ג סמוך לכניסת יום הכיפורים.

על פי לוח הזמנים שפרסמה לשכת ראש הממשלה, נתניהו ימריא ביום ראשון הבא, מוצאי ראש השנה, מישראל ויטוס לעמק הסיליקון בקליפורניה. שם ישהה במשך יומיים וביום שלישי יגיע לניו יורק, שם הוא צפוי בין היתר לפגוש את נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן. תהיה זו פגישתם הראשונה של השניים מאז חזר נתניהו לראשות הממשלה בינואר 2023.

עוד מבחזית החדשות

בהמשך השבוע צפוי נתניהו לנאום בעצרת האו"ם, אך עדיין לא פורסם התזמון הסופי של הנאום. עם זאת, לשכת נתניהו הודיעה כי ישהה בניו יורק בשבת הבאה, וימריא בחזרה לארץ רק במוצאי שבת. משמעות הדברים היא כי הוא ינחת בישראל שעות ספורות לפני כניסת צום יום הכיפורים, ואף יתכן שיגיע לארץ לאחר שעת הסגירה הרשמית של נתב"ג, ביום שני ב-14:00 בצהרים.

יש לציין, כי מאחר ועצרות האו"ם מתקיימות תמיד בתקופת החגים היהודיים, מזכירות האו"ם גילתה התחשבות בלוחות הזמנים של ראשי הממשלה הישראליים ואפשרה להם לנאום בימי חמישי כדי להגיע לארץ לפני כניסת השבת. גם השנה נתניהו אמור היה לנאום מלכתחילה ביום חמישי אך מסיבה לא ברורה נאומו נדחה ליום שישי, מה שמחייב את שהותו בשבת בניו יורק.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים