שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד ממשיך לבנות על פירוק הממשלה
הלחץ יעבוד?
ראש האופוזיציה לפיד מפעיל לחץ כבד על כחול לבן לפני יום רביעי אז יגיש את הצעת החוק לפיזור הכנסת: "אם כחול לבן יעשו את הדבר הנכון, בעוד 48 שעות הממשלה תלך"
יו"ר האופזיציה יאיר לפיד | צילום: באדיבות המצלם

ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס בפתח ישיבת הסיעה להצעת החוק לפיזור הכנסת ביום רביעי, כשהוא משגר מסר ל'כחול לבן', לפיו "אם כחול לבן יעשו את הדבר הנכון, בעוד 48 שעות הממשלה תלך הביתה, וישראל תצא לדרך חדשה".

בשבועות האחרונים משכה 'יש עתיד' מספר פעמים את הצעת החוק שלה לפיזור הכנסת לאחר שנוכחה כי אין רוב להצעה, שכן תקנון הכנסת קובע, כי ברגע שהצעת חוק לפיזור הכנסת נופלת בהצבעה, ניתן להעלות אותה מחדש רק כעבור חצי שנה.

בהודעותיה האשימה 'יש עתיד', כי "כחול לבן שוב מנעו את הפלת הממשלה והשאירו את נתניהו בשלטון. נמשוך את הצעת החוק לפיזור הכנסת. נחזור בשבוע הבא", וחוזר חלילה.

כזכור, בשבוע שעבר, עם פרוץ המשבר בין 'כחול לבן' לראש הממשלה על רקע הכרזת גנץ על הקמת הוועדה לחקירת פרשת הצוללות, הצהיר לפיד כי הפעם בכוונת מפלגתו להגיש את ההצעה לפיזור הכנסת ויהי מה, "אם כחול לבן תתנגד להצעה ותתמוך בהמשך כהונתו של נתניהו, הרי שהדבר ייזקף לחובתה", אמר לפיד תוך שהוא מנסה להפעיל לחץ על חברי 'כחול לבן' המסתייגים מעמדותיו של גנץ.

כאמור, בפתח ישיבת הסיעה בכנסת כמידי יום שני, בניסיון להפעיל לחץ אחרון על 'כחול לבן' הכריז לפיד, "בעוד 48 שעות אנחנו יכולים לסיים את דרכה של הממשלה הגרועה ביותר בתולדות המדינה".

"אני קורא מפה למפלגת כחול לבן, מה שהיה היה. בואו נעשה יחד את הדבר הנכון. הגיע הזמן שתפסיקו להיות משתפי הפעולה של נתניהו. היו לכם כוונות טובות, זה לא הצליח. עכשיו צריך לתקן".

עוד אמר לפיד, "אתם לא יושבים בממשלת אחדות, אלא בממשלה מנופחת ומושחתת שגורמת נזק אדיר לכלכלת ישראל. אנחנו צריכים ממשלה שתעבוד בשביל אזרחי ישראל. שתקום בבוקר בשביל לאחד את הישראלים ולבנות מחדש את הכלכלה".

"במקום לעבוד בשביל נתניהו אנחנו צריכים ממשלה וכנסת שהציבור יאמין להם. בשביל לבנות את הכלכלה אנחנו צריכים להחזיר את האמון. במקום נתניהו, אנחנו מציעים הנהגה שאפשר לסמוך עליה", אמר יו"ר האופוזיציה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים