שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד: "הממשלה המוקמת כאן מסוכנת" – נתניהו בתגובה: "השארת לנו מדינה בקריסה כלכלית ומדינית"
לפיד כינס מסיבת עיתונאים לאחר ההכרזה של נתניהו על הקמת הממשלה | נתניהו בתגובה ללפיד: "לפיד שהשאיר לנו מדינה בקריסה כלכלית ומדינית, עם איראן שדוהרת לגרעין"
יו״ר האופוזיציה יאיר לפיד | צילום: Kobi Gideon / GPO

יו"ר יש עתיד וראש הממשלה היוצא יאיר לפיד תקף היום (חמישי) בחריפות את הממשלה הנכנסת, יממה אחרי שיו"ר הליכוד בנימין נתניהו הודיע לנשיא יצחק הרצוג כי "עלה בידו" להרכיב ממשלה. לדברי לפיד "הממשלה המוקמת כאן מסוכנת, קיצונית, חסרת אחריות. זה ייגמר רע". "לא הליכוד הקים את הממשלה, דרעי, סמוטריץ' ובן גביר הקימו אותה. נתניהו חלש והם הקימו את הממשלה הקיצונית בתולדות המדינה".

עוד אמר לפיד "הממשלה החדשה אינה מחויבת לדמוקרטיה ואינה מחויבת לשלטון החוק. אנחנו נילחם על המדינה שלנו בכל מקום ומעל כל במה". "הממשלה הזו רוצה שנשלם לה מיסים, נשלח את הילדים שלנו לצבא, ונשתוק. זה לא יקרה. כל עוד ישראל היא דמוקרטיה, האופוזיציה לא תקבל מהממשלה הוראות מה מותר לה או אסור לה לומר".

עוד מבחזית החדשות

לפיד התחייב ואמר "אנחנו נילחם על שלטון החוק, נילחם על זכויות נשים, נילחם על ערכי צה"ל, נילחם על החינוך של הילדים שלנו, נילחם על זהות יהודית סובלנית, שלא משמשת תירוץ לאפליה וגזענות.

לפיד פנה לאזרחי ישראל ואמר להם "יש לכם תפקיד בימים אלה. להיות אזרחים מעורבים שלא שותקים. תשמרו על החוק, אבל תזכירו כל יום לשלטון שיש לכם זכויות ואתם לא מתכוננים לוותר עליהן. תהיו על המשמר מול ממשלה מסוכנת, קיצונית וחסרת אחריות, עם ראש ממשלה חלש שאיבד עליה שליטה עוד לפני שהשביע אותה". לדבריו "אנחנו נוביל את המאבק הזה. אנחנו לא הולכים לשום מקום. אנחנו נלחמים על המדינה האהובה שלנו".

בתגובה אמר נתניהו כי "לפיד שהשאיר לנו מדינה הרוסה בקריסה כלכלית ומדינית, עם איראן שדוהרת לגרעין ללא מענה, עם השתוללות של רצח ואלימות, מטיף לממשלה הבאה בהמצאות שאין להן שום בסיס. לפיד – הפסדת בבחירות. לך הביתה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. כזה דמגוגיה יש רק מעטים בעולם שיכולים להתחרות איתו הרי הוא יודע היטב כמה הוא שילם עבור כל הצבעה מתומכי טרור וגם שהוא היה מוכן לשלם לכל הפחות את אותו המחיר שנתניהו שילם למפלגות החרדיות או לתומכי טרור אילו היו נותנים לו ראשות הממשלה כל מה שדיבר על נתניהו על שהוא מרעיל ומפלג וכו' רואים כמה שזה לא היה ולא נברא ורק כל הפסול במומו פוסל
    הוא כבר לא מדבר על שזה שנתניהו אשם בעבירות חמורות אחרי שהציבור גם הטיפשים שנוהרים אחרי סיסמאות הריקות שלו כבר הבינו הבלוף. כעת סיסמא חדשה, הוא תפוס בידי קיצונים, ולפיד עצמו לא היה תפוס בגלל שהוא נכנע לכל התכתיבים בלי לנסות לתת ולשאת איתם ברצינות כך שעל פניו ה53 מליארד לעבס הוא הדבר הכי טבעי בעולם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים