שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד: "אסור שבן גביר יעלה להר הבית, ביבי חייב לעצור אותו"
יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד התריע היום כי לדעת מערכת הביטחון עליית שרים להר הבית היא מסוכנת "זה ייראה כהפרה של הסטטוס קוו וסיכון מיותר"
ראש האופוזיציה יאיר לפיד | צילום: יש עתיד

בפתח ישיבת סיעת יש עתיד, אמר יו"ר האופוזיציה חה"כ יאיר לפיד התריע היום (שני) מפני הביקור המתוכנן של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בהר הבית. לדברי לפיד "אסור שאיתמר בן גביר יעלה להר הבית, זאת התגרות שתוביל לאלימות ותסכן חיי אדם". "למרות העובדה שביבי חלש, הפעם הוא חייב לעצור אותו. מערכת הביטחון חושבת שזה מסוכן, לא במקרה שרים נמנעים מכך ובטח לא השר לביטחון לאומי. זה ייראה כהפרה של הסטטוס קוו וסיכון מיותר".

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס היום בפתח ישיבת סיעתו, לממשלה החדשה ואמר כי היא מבשרת על "סופה של הציונות". "הבורות הצליחה לחנוק את ההשכלה". לדעת ליברמן "כשמסתכלים על כל המיליארדים שהזרימו לחינוך בלי לימודי ליבה, המסקנה היחידה שכל ההסכם הקואליציוני זה חזירות נטו בהכשר בד"ץ והרבנות הראשית. זאת פגיעה קשה בחוסן הלאומי והאחדות הפנימית שלנו. שוויון בנטל זאת לא סיסמה, זאת מהות. לא ייתכן שמי שמשרת בצה"ל גם ישלם מיסים אבל אלה ילכו לישיבות ויקבלו קצבאות".

עוד מבחזית החדשות

ליברמן, החמיא לבצלאל סמוטריץ' שהחליף אותו אתמול במשרד האוצר ואמר "יש לו נתונים טובים, הוא היה שר תחבורה טוב. התפיסה שלו נכונה. מה יקרה בפועל? נחכה ונראה. הכיוונים שלו נכונים". עם זאת, הוא מתח ביקורת על ההחלטה הראשונה שלו לבטל את המס שהטילה הממשלה הקודמת על משקאות ממותקים וכלים חד פעמיים.

לטענת ליברמן "זו טעות קשה. יש כאן מאבק בחולי סכרת. דווקא יהדות התורה וש"ס שאמורים לייצג את העמדה החברתית, שיסתכלו על הנתונים. זה לא היה מכוון נגד אף אחד אלא בעד הבריאות של עם ישראל. אנחנו צרכנים אובססיביים של חד פעמי, זה פוגע בסביבה. הגישה לא ברורה, לעשות דווקא ולהעניש את עצמנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים