שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "לפחות אל תעבוד עלי"- השיחות הסגורות נחשפו
סערת אבידר -ליברמן
אבידר על התפקיד שהציע לו ליברמן, ושגרם בהמשך להיפרדותם: "אמרתי לו 'אם היית צריך אותי לא היית נותן שני משרדים לעודד פורר'. לפחות אל תעבוד עליי"
אלי אבידר | צילום: אתר הכנסת

השר אלי אבידר, שאמור היה להיכנס לתפקיד שר המודיעין נשמע מדבר בשיחות סגורות שפורסמו הבוקר (ב') בכאן רשת ב' על חלוקת התיקים במו"מ הקואליציוני, על התדרוכים נגדו מתוך הקואליציה לפני שהצטרף לממשלה, ועל כך שהצביע נגד החוק לפיצול הליכוד.

השר אלי אבידר בשיחה סגורה, על התפקיד שהציע לו ליברמן, ושגרם בהמשך להיפרדותם: "אמרתי לו 'אם היית צריך אותי לא היית נותן שני משרדים לעודד פורר'. לפחות אל תעבוד עליי, לא יצא לך שם של שקרן עד היום".

"הוא הציע לי את אותו התפקיד של שר במשרד האוצר. פרצתי בצחוק. אמרתי לו תודה רבה, זה תפקיד חשוב אבל אני מוותר", נשמע אבידר מספר על שיחה עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן טרם הקמת הממשלה, "אם היית צריך אותי לא היית נותן שני משרדים לעודד פורר ולי משאיר את הקשר עם ה-OECD. אז לפחות אל תעבוד עליי, לא יצא לך שם של שקרן עד היום", הוסיף.

לפי אבידר, ליברמן ידע שהוא לא יפיל את הקואליציה, גם אם לא יינתן לו התפקיד ובכל זאת נערכו תדרוכים נגדו מתוך הקואליציה בטרם הצטרף לממשלה: "כשהם היו עם המשפחה בשבת, אני הייתי בהפגנות. כשהם צקצקו ואמרו שאי אפשר להפיל את נתניהו – אני האמנתי עד הרגע האחרון שאפשר", אמר אבידר.

אבידר התייחס גם לתדרוכים נגדו מתוך הקואליציה לפני שהצטרף לממשלה, ועל כך שהצביע נגד החוק לפיצול הליכוד: "אני לא דיברתי. פעם אמרתי שחוק העריקים הזה לא נראה לי ולכן אני אתנגד. מותר לי", הוא אמר.

"ניצן הורוביץ אומר שהוא יפיל את התקציב אם לא יתנו לו תקציבים. תמר זנדברג אומרת שאם לא יתנו לה איכות סביבה היא לא תצביע בעד התקציב ותפיל את הממשלה – כל אחד מהשרים מאיים ואלי אבידר פקקטה, אמר שהוא לא אוהב את חוק העריקים ולא רוצה לעשות את מה שנתניהו עשה, וזו רעידת אדמה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים