שיתוף
תגובות
חדשות » למרות הרקטות: אלפי פלסטינים צפויים להגיע לתפילות יום השישי בירושלים
במערכת הביטחון ממליצים שלא לבטל את ההקלות לפלשתינים ולאפשר להם להגיע לירושלים דרך המעברים הביטחוניים במטרה להרגיע את הרוחות
כוחות הביטחון בירושלים | צילום: דוברות המשטרה

למרות המתיחות הכבדה בצפון ובעזה, צפויים עשרות אלפי פלסטינים להגיע מחר לתפילות יום השישי השלישי של הרמדאן בירושלים. מערכת הביטחון המליצה להשאיר את ההקלות בתוקף חרף המצב הביטחוני.

המלצת מערכת הביטחון שלא לבטל את ההקלות לפלשתינים ולאפשר להם להגיע לעיר דרך המעברים הביטחוניים, היא ניסיון להרגיע את הרוחות ולא לגרום להסלמה נוספת.

עוד מבחזית החדשות

בלי קשר לירי הטילים מלבנון, המתיחות בירושלים וביהודה ושומרון נמצאת בשיאה וכ-2,300 שוטרים, לוחמי מג"ב וכוחות הביטחון פרוסים ברחבי העיר במטרה לאבטח את הישראלים הרבים שמבקשים לבלות בירושלים בימי חול המועד.

במהלך החג אירעו מספר הפרות סדר משמעותיות, בין היתר בבית לחם ובמחנה הפליטים אל ערוב, שניהם בגזרת החטיבה המרחבית עציון, שנחשבה בשנה האחרונה לשקטה יחסית. בשבוע שעבר נכנסו לירושלים יותר מ־100 אלף פלסטינים, ובמערכת הביטחון מעריכים שמספרים דומים ייכנסו לעיר גם השבוע.

צה"ל פועל ברחבי יהודה ושומרון על מנת לשמור על השקט ככל האפשר, וזאת על רקע העימותים בהר הבית והרצון הברור מצד ארגוני הטרור לבצע פיגועים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים