שיתוף
תגובות
חדשות » חרף אזהרות ארה"ב: צהל פתח במתקפה על רפיח | בכיר חמאס: "לא סוגרים את הדלת לעסקה"
היום ה 138
צה"ל תקף מטרות בסוריה וגם תקף שלוש מפקדות מבצעיות של חיזבאללה • עשרות מחבלים הרוגים בזייתון • גנץ: סימנים להתקדמות במגעים לעסקה

בכיר חמאס מוחמד נזאל אמר לאל-ג'זירה: "משלחת חמאס נמצאת בקהיר כדי לנהל משא ומתן לעסקה חדשה. אנחנו פועלים כדי להגיע להבנות במהירות. לא סוגרים את הדלתות בפני כל אפשרות לעסקה לפני חודש רמדאן"

מתאם מתווה העברת התרופות: "ממתינים להוכחה ברורה"

פרופ' חגי לוין, שהיה המתאם של המתווה להעברת התרופות מטעם מטה המשפחות, פרסם בהודעה בתגובה על הפרסומים בצרפת שלפיהם 45 חטופים קיבלו תרופות. "אנחנו ממתינים להוכחה ברורה לכך שהתרופות במשלוח שיזמנו אכן הגיעו לחלק מהחטופים", כתב לוין. "עד שלא נקבל הוכחה, לא ניתן לאשר שאכן הגיעו ליעדן. עדיין כולם בסכנת חיים. רק החזרת כל החטופים תבטיח חייהם"

צה"ל: תקפנו תשתיות טרור של חיזבאללה ועמדה צבאית שממנה בוצעו שיגורים לישראל

מצה"ל נמסר כי מטוסי קרב תקפו בשעות האחרונות מטרות טרור של חיזבאללה. בין המטרות שהותקפו: עמדת תצפית במרחב אל-חיאם ועמדה צבאית במרחב הכפר זבקין שממנה בוצעו שיגורים לעבר מרחב שלומי מוקדם יותר היום.

השר גנץ: סימנים ראשוניים לאפשרות להתקדם לעסקת חטופים

"יש ניסיונות בימים אלו לקדם מתווה חדש, וסימנים ראשוניים שמעידים על אפשרות להתקדם", הצהיר השר בני גנץ במסיבת עיתונאים בקריה. "אנחנו לא נפסיק לחפש את הדרך, נהפוך כל אבן". עוד התייחס לנושא עליית ערביי ישראל להר הבית ברמדאן ואמר: "נפעל רק מול מי שיסכן את הביטחון, נשמור על חופש דת"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים