שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » למה חשוב לשמוע חוות דעת רציניות על צימר
נראה שאין מי שלא קרה לו פעם משהו בסגנון המרגיז הזה. חודש שלם מתלבטים בין הצימרים, עוברים שוב ושוב על התמונות ברשת, קוראים בעיון כל חוות דעת
צימר עם בריכה | צילום: hayokra

אנו מרפרפים בין המעלות והחסרונות של כל אופציה, מתייעצים עם כל העולם, במשפחה ובעבודה והיכן לא, ובסוף סוגרים על צימר עם בריכה פרטית שנשמע ונראה ממש מטורף, עכשיו ממשיכים לקום מוקדם כל בוקר ולצאת לעבודה המתישה, אבל זה כבר הרבה פחות נורא, כי באופק יש חופשה מהממת שממתינה בסבלנות, והנה הנה זה מגיע. כך חולף יום ועוד יום ועוד שבוע, ובסוף בסוף נושמים עמוק, אורזים חפצים ואנשים אל תוך הרכב, שמים וויז, מוזיקה טובה, ומתניעים. עד פה הכל היה מקסים, מכאן והלאה שום דבר לא. נכנסים אל הכפר או היישוב או העיר, מסתובבים בין הרחובות, הוויז מסמן שהגענו, אבל לא רואים שום דבר שמזכיר את התמונות שבחרתם בכל כך הרבה מחשבה. מוכר?

בין התמונות למציאות

מדהים, או מתסכל, או גם וגם- לגלות את ההבדל העצום שעשוי להיות בין הדמיונות שהסתובבו ימים ולילות בראשי הנופשים מרגע בחירת הצימר וסגירת התאריך, לבין המציאות בשטח. התמונות המועלות על ידי העסק מעורבבות עם התמונות שמעלים נופשים, והרבה מהם הם למעשה תמונות ישנות שהרבה עבר על המקום מאז הן היו רלוונטיות. לפעמים זה בטעות, פשוט משום שאף תמונה אינה יכולה להעביר את המציאות כפי שהיא, וגם מפני שהרשת מלאה תמונות בלתי אחראיות, פילטרים וכל מה שלוקח את האמינות לרמה הנמוכה ביותר שקיימת. לפעמים זה די בכוונה מצד בעלי המקום המעוניינים להביא קליינטים נופשים ויהי מה, ועבור זה מעלים תמונות ישנות, מעובדים לעיתים, ושקריות. ביקשתם צימר עם בריכה פרטית, חלמתם על חוויה זוגית רומנטית משכרת, אבל הבריכה מלאה במים ישנים, המרצפות שבורות ובלתי מזמינות, הקירוי שהיה בתמונה איננו לפתע כאשר אתם פוגשים במציאות, או אולי לא היה מעולם, ולכם לא נותר אלא להביט אחד בעיני השני, לנסות לדפדף בטלפון אל התמונות המובטחות, ולשאול את השאלות שכבר לא יעזרו לכם.

עוד מבחזית החדשות

ריזורט- הבלוג שישמור על החופשה שלכם

בדיוק בשביל זה הקימו עבורכם את הבלוג המדהים הזה. ריזורט, הוא אוסף מגוון ומלא השראה של צימרים, צימרים עם בריכה, סוויטות, וילות יוקרה ומלונות בוטיק, מכל הארץ, ממיטב האזורים המבוקשים ביותר לחופשה, ובמגוון מחירים. אתם מכירים הרבה בלוגים של נופש, אבל את הפלוס של ריזורט אתם לא מכירים עדיין. ריזורט עשו עבודת שטח ארוכה ומעמיקה, והצליחו להביא אל תוך הבלוג רשימת חוות דעת אמינות באחריות מלאה. הצוות של ריזורט חיפש ומצא את המבלים האחרונים בכל צימר המפורסם בבלוג, סינן בוטים, כפילויות מכוונות ושליחים של בעלי האתרים, והביא בפני הציבור את חוות הדעת הכי מפורטות, הכי רציניות, והכי רלוונטיות. חוות הדעת באתר ריזורט מסודרות על פי סגנון המבקרים ופרמטרים שונים, כל אחד מהעונים לריזורט נדרש להשיב על שאלון ולסמן במספרים את תשובתו הכנה, ומשם והלאה אתם יכולים להנות מזה.

אחריות מלאה

אתם מוזמנים להיכנס לאתר של ריזורט ולעיין בעצמכם במגוון חוות הדעת העמום, טיילו בין האתרים והצימרים המוצעים, ושימו לב לכך שהקפדנו שכל חוות דעת תרד לרזולוציות הקטנות ביותר של שביעות הרצון, לקוחות מציינים למשל חיסרון חימום לבריכה בצימר עם בריכה פרטית, אריחים פגומים באחד החדרים, ואפילו סילון שבור בודד בג'קוזי. כל פרט מקבל מקום, לחיוב או לשלילה, וזה מה שנותן לריזורט את הזכות למקסימום אחריות על ההנאה של הנופשים על פי האתר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים