שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » למה בכלל צריך רמקולים שקועים לתקרה?
על פי רוב, קל להתקין רמקולים שקועים לתקרה והם כמעט בלתי נראים, כך שהם הרכיב האידיאלי שישלים מערכת סאונד ביתית אסתטית ודיסקרטית
רמקולים שקועים לתקרה | צילום: מרכז הסאונד

כיצד רמקולים שקועים לתקרה פועלים?

כאשר Dolby Atmos יוצר תבנית של צליל שחוזר מהתקרה אל החדר, רמקולים שקועים לתקרה מספקים חוויה קצת דומה. כשמציבים אותם באופן אסטרטגי מעל הראש ומול או מעט הצידה מהמקום בו יושב המאזין, רמקולים שקועים לתקרה נותנים לשמע את הפוש שחסר לו.

רמקולים שקועים לתקרה | צילום: מרכז הסאונד

עוד מבחזית החדשות

כאשר אתם תרים אחר רמקולים במחיר זול עבור מערכת שמע רבת-חדרים, או רמקולים שקועים בעלי ביצועים ברמה גבוהה עבור קולנוע ביתי שלא תופסים יותר מדי מקום בחלל שלכם, רמקולים שקועים לתקרה מבית Klipsch הם בדיוק מה שאתם מחפשים.

על פי רוב, קל להתקין רמקולים שקועים לתקרה והם כמעט בלתי נראים, כך שהם הרכיב האידיאלי שישלים מערכת קולנוע ביתית אסתטית ודיסקרטית. הרמקולים מגיעים עם רשתות שניתן לצבוע, כך שכמעט ולא תבחינו בכך שיש בכלל רמקולים בחדר.

רמקולים שקועים לתקרה מבית Klipsch נעזרים באותה הטכנולוגיה של הרמקולים המסורתיים והידועים של Klipsch, כאשר רבים מהם תוכננו במיוחד כך שיוכלו להתאים באופן מושלם לרמקולים קיימים אחרים, אז אל תהססו לשחק בין הרמקולים ולערבב ביניהם כדי לייצר את מערכת השמע האולטימטיבית עבורכם ועבור החלל שלכם.

רמקולים שקועים לתקרה | צילום: מרכז הסאונד

האם רמקולים שקועים לתקרה מתאימים לסראונד?

תודה ששאלתם. והתשובה היא, כמה מפתיע – "כן!". כל מה שצריך לעשות זה לכוון את הרמקולים השקועים לתקרה שלכם לכיוון שאליו תרצו לייצר את שכבת השמע הסוחפת הנוספת ולהגדיר את המערכת שלכם.

רמקולים | צילום: מרכז הסאונד

האם רמקולים שקועים לתקרה מתאימים למוזיקה?

כן, בטח ובטח כשמדובר במפגש עם אנשים אצלכם בבית. ברוח השנים האחרונות, רבים חוזרים למקום הבטוח ומקיימים מסיבות בית. רמקולים שקועים לתקרה הם בדיוק מה שצריך כדי ליצור את האווירה הנכונה. הפלייליסט האהוב עליכם יוכל להתנגן ברקע, בלי לבלוע את כל השיחה.

איזו אפשרות עדיפה יותר: רמקול חוטי או אלחוטי?

בעבר, מערכת שמע ביתית שקועה בתקרה, בפרט בחדרים בבית, דרשה חיווטים מסובכים. בואו נודה בזה – לרובנו זה כבר לא הכי נוח. התרגלנו אחרת. קל להריץ כבלים אם אתם בונים בית חדש או עושים שיפוץ משמעותי. אבל כך או כך, אין חשש שמערכות אלחוטיות יעלו בעיות של הפרעות או אובדן אות. מערכת השמע שלכם לא תפגע במהירות של הרשת הביתית שלכם או של כל רשת אלחוטית אחרת בבית.

בסופו של דבר, הכול תלוי בחלל שלכם, בחוויה שאתם רוצים לייצר וכמה אתם מוכנים לעבוד עם הידיים בהתקנה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים