שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » לירון קטלן – בניתם אתר? מה לגבי קידום אורגני בגוגל?
| צילום: לירון קטלן - ניהול מוניטין (יחצ)

לירון קטלן, יזם דיגיטלי והבעלים של חברת ניהול מוניטין מסביר כי כדי לקדם את האתר שלך בגוגל, אתה צריך להתחיל עם אתר טוב ותוכן איכותי והרבה משימות אופטימיזציה. כדאי גם לבצע בדיקה שהאתר נסרק במנועי החיפוש ולוודא שהתוכן באתר שלך רלוונטי ועדכני לגולשים.

כאשר אתה מוכן לקדם את האתר שלך וסיימת לבנות אותו, אתה יכול להשתמש בכמה מהכלים הבאים כדי לעשות מחקר מתחרים והבנת מילות המפתח הנדרשות לקידום האתר בתחום העיסוק שלך:

  • Google Search Console
  • גוגל אדוורדס
  • סייר האתרים של יאהו
  • sem rush
  • ahrefs

על פי לירון קטלן, הדרך הטובה ביותר לקדם את האתר שלך בגוגל היא להפוך אותו לגלוי במנוע החיפוש, כי אחרת הרובוטים (הזחלנים) לא יקראו אותו ולא יציגו אותו בתוצאות גוגל. ישנן דרכים רבות לעשות זאת אך במאמר זה נתמקד בקידום אורגני.

קידום אורגני הוא תהליך של בניית נוכחות האתר שלך בגוגל לאורך זמן על ידי כך שאנשים אמיתיים ישתפו את התוכן שלך ויקשרו אליו בחזרה באופן טבעי. זוהי אחת הדרכים היעילות ביותר עבור עסקים קטנים ואנשים פרטיים לדירוג טוב בגוגל מכיוון שהיא אינה כרוכה בתשלום עבור מודעות או בשימוש בשיטות קידום בתשלום אחרות.

תוכל לקדם את האתר שלך בגוגל על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1. בצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש.

2. צור תוכן באיכות גבוהה.

3. קבל קישורים לאתר שלך מאתרים אחרים הרלוונטיים לנושא או לענף שלך.

4. השתמש במדיה חברתית כדי לשתף את התוכן שאתה יוצר עם אחרים ולקשר חזרה לאתר שלך כאשר אתה עושה זאת (אל תשלח ספאם לאנשים).

5. שלח מפת אתר של הדפים באתר שלך ל-Google Webmaster Tools, Bing Webmaster Tools ו-Yahoo Site Explorer כדי שיידעו מה יש באתר ואיך הוא בנוי, מה שעוזר להם למצוא אותו ביתר קלות בתוצאות החיפוש שלהם. דפים ולהוסיף אותו לאינדקס מהר יותר אם הם בוחרים בכלל להוסיף אותו לאינדקס

למה חשוב לקדם את האתר שלי בגוגל?

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. כאשר מישהו מקליד משהו בגוגל, מוצגת לו רשימה של תוצאות חיפוש. ככל שהאתר שלך ידורג גבוה יותר ברשימה זו, כך יותר אנשים יראו אותו ויבקרו באתר שלך.

קידום האתר שלך בגוגל הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את התנועה לאתר שלך. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, כולל:

– קידום האתר שלך באמצעות פרסום בתשלום בגוגל

– אופטימיזציה של האתר שלך לקידום אתרים טוב יותר

– שיתוף קישורים לאתר שלך באתרי מדיה חברתית

התשובה לשאלה זו פשוטה – כי זה מנוע החיפוש הפופולרי ביותר. גוגל מטפלת ביותר מ-90% מכלל החיפושים באינטרנט ויש לה נתח שוק של למעלה מ-75%. אם אתה רוצה להפוך את החברה או האתר שלך לגלוי לציבור, עליך לקדם אותם בגוגל.

גוגל גם תמיד משנה את האלגוריתם שלה, מה שאומר שמה שעבד עבור האתר שלך בעבר עשוי לא לעבוד יותר. אז אם אתה רוצה שהאתר שלך יהיה גלוי בגוגל, עליך לחשוב כל הזמן על דרכים חדשות לקדם אותו.

חשוב לקדם את האתר שלך בגוגל כי זה יעזור לך לקבל יותר תנועה. גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, מה שאומר שאם אתה לא נמצא בו, האתר שלך יהיה בלתי נראה למספר עצום של מבקרים פוטנציאליים.

לגוגל יש שני סוגי קידום – אורגני ותשלום. קידום אורגני הוא בחינם, אך לוקח זמן עד שהאתר שלך מופיע בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש. קידום בתשלום הוא אופציה למי שרוצה שהאתר שלו יוצג בעמוד הראשון של גוגל באופן מיידי.

מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל?

הכל על ההבדלים בין קידום אורגני לממומן. קידום אורגני הוא כאשר אתה מקדם את האתר שלך מבלי לשלם עבורו. זה אומר שאתה מסתמך על אופטימיזציה למנועי חיפוש ומדיה חברתית כדי לקבל תנועה לאתר שלך. קידום ממומן בגוגל הוא כאשר אתה משלם על קידום האתר שלך באמצעות פלטפורמת הפרסום של גוגל.

קידום אורגני הוא הצורה הטבעית יותר של קידום אתר אינטרנט, שכן אין צורך להוציא כסף על פרסום. עם זאת, שיטת שיווק זו לא תמיד מניבה את התוצאות הטובות ביותר מכיוון שהיא מסתמכת במידה רבה על אופטימיזציה למנועי חיפוש ופוסטים ברשתות חברתיות שאולי לא תמיד יראו לקוחות פוטנציאליים.

קידום ממומן בגוגל, המכונה גם שיווק PPC, הוא דרך לפרסם אתר אינטרנט באמצעות פלטפורמת מודעות בדף התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל (SERP). סוג זה של שיווק יכול לעתים קרובות להניב טוב יותר

קידום אורגני הוא כאשר בעל האתר הופך את האתר שלו לפופולרי על ידי יצירת תוכן מעניין, אופטימיזציה של האתר שלו למנועי חיפוש ואינטראקציה עם לקוחות.

קידום ממומן בגוגל הוא כאשר גוגל משלמת לבעל האתר כדי להציב מודעות באתר שלו על מנת להגביר את הנראות של מוצרים או שירותים שהם מקדמים.

קידום אורגני הוא דרך בת קיימא יותר להגדיל את הנוכחות המקוונת של החברה שלך מכיוון שהוא לא עולה כסף.

קידום אורגני הוא כאשר בעל האתר הופך את האתר שלו לפופולרי על ידי יצירת תוכן מעניין, אופטימיזציה של האתר שלו למנועי חיפוש ואינטראקציה עם לקוחות.

קידום ממומן בגוגל הוא כאשר גוגל משלמת לבעל האתר כדי להציב מודעות באתר שלו על מנת להגביר את הנראות של מוצרים או שירותים שהם מקדמים.

קידום אורגני הוא צורת קידום שבה בעל האתר אינו משלם על אף פרסום. קידום ממומן בגוגל הוא צורת פרסום שבה מפרסם משלם כדי להציג את המודעות שלו בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. תמיד צריך לחשוב איך לקחת את ה"לידים" מהאתר. הגולשים כבר הגיעו ונכנסו לאתר וזה הזמן להפוך אותם לרוכשים פוטנציאליים. יש מגוון אפשרויות כמו פופ אפ, ניוזלטר, צ'אט בוט, סרטוני וידאו ועוד!

קידום אורגני נעשה מפה לאוזן, מדיה חברתית וצורות אחרות של שיווק ללא תשלום. עם סוג זה של שיווק, לוקח זמן להגדיל את הקהל שלך ולהגדיל את התנועה שלך. עם קידום ממומן בגוגל, אתה יכול לקבל יותר תנועה באופן מיידי כשהעלות גבוהה יותר מקידום אורגני.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים