שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליברמן: קורא ללפיד לפטר את הרב הראשי יוסף בשל קריאתו לחוקק פסקת התגברות
קריאה נואשת
הרב הראשי יצחק יוסף, האשים את בג"ץ שמנע מינוי רבני שכונות וקרא לחוקק פסקת התגברות שתעקוף את פסיקותיו | לטענת ליברמן "חוטא לתפקידו שאמור להיות נקי מפוליטיקה"
הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א | צילום: יעקב כהן

בשיעורו השבועי אמש, קרא הרב הראשי הרב יצחק יוסף, לעמוד על כך שפסקת ההתגברות תעוגן בחוק בממשלה החדשה שתקום. לדברי הרב "אין דבר כזה שבג"ץ קובע, לא הייתה ממשלה כזו עם 32 חברי כנסת דתיים, אולי זו הזדמנות לתקן את חוק מיהו יהודי" לדעת הרב "צריך לנצל את ההזדמנות לתקן דברים".

בתגובה לדברי הרב דרש הבוקר (ראשון) יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מראש הממשלה יאיר לפיד לפטר את הרב הראשי יצחק יוסף. לדברי ליברמן "הרב הראשי מתפקד כפוליטיקאי ראשי, הקריאות החוזרות ונשנות מצד הרב הראשי, יצחק יוסף, בדבר החלטות פוליטיות, הן לא פחות ממקוממות. לדעת ליברמן "זהו לא ניסיון ההתערבות הראשון של הרב הראשי, שרק לפני מספר ימים גם התערב במו"מ הקואליציוני וקרא להגדיל פי שלושה וארבעה את קצבת האברכים, ולכן אני קורא לראש הממשלה להשהות אותו לאלתר ולאחר הליך השימוע גם לפטרו, וזאת עוד לפני הקמת ממשלה חדשה".

עוד מבחזית החדשות

מועצת חכמי התורה של תנועת ש"ס, התכנסה במוצאי שבת בנשיאות הרב בעדני, ביחד עם יו"ר ש"ס אריה דרעי, שעדכן את המשתתפים על המשא ומתן הקואליציוני. דרעי הסביר לחברי המועצת  את דרישות ש"ס כדי להצטרף לקואליציה בראשות נתניהו, ופירט את התיקים אותם מציעים להם. 

אורי קידר מנכ"ל ישראל חופשית אמר בתגובה "במקום לתגמל כראוי את מי שמחרפים נפשם יום יום בהגנה על המולדת, בוחרת הממשלה המסתמנת דבר ראשון לסכם על הכפלת התגמול למי שיושב ולומד תורה מבוקר עד לילה. זו כמובן זכותו לעשות זאת, אבל הבחירה לתגמל אותו על פני כל שאר הציבור היא בחירה איומה. ממשלת ההלכה עוד לא שמה ידה על ההגה והיא כבר מסמנת לרוב מוחלט של הציבור מי הם הילדים המועדפים של הממשלה הבאה, ובאופן לא מפתיע, זה מיעוט קטן מהציבור".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. מר קידר, אל דאגה מותק.
    גם החיילים יתוקצבו
    אז חבריך הערבים לא יקבלו 53 מיליארד,קצת פחות..אה..וגם החתולים יסתפקו במועט יותר מ-50 מיליון…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים