שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » השלב הבא: ביטול התו הירוק והבידוד לילדים
בממשלה פועלים
בחשבון הטוויטר כתב ליברמן: "אין היגיון רפואי ואפידמיולוגי בתו ירוק". בתוך כך, פורום הערים העצמאיות פנו לראש הממשלה ולשר הבריאות בדרישה לבטל את הבידוד לילדים
ילד עם תו ירוק | צילום: באדיבות המצלם

לאחר הורדת ימי הבידוד והקלה בהגבלות שאושרו בממשלה בימים האחרונים – שר האוצר ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן פועל כעת ע"מ לבטל את התו הירוק.

בחשבון הטוויטר שלו כותב ליברמן: "אין היגיון רפואי ואפידמיולוגי בתו ירוק, ועל כך מסכימים מומחים רבים. מה שיש זו פגיעה ישירה בכלכלה, בתפקוד היומיומי ובנוסף תרומה לא קטנה לפאניקה בציבור. אני פועל מול כל הגורמים על מנת לבטל את התו הירוק ולשמור על שגרת חיים נורמלית לכולנו".

בתוך כך, פורום הערים העצמאיות פנו לראש הממשלה ולשר הבריאות בדרישה לבטל את הבידוד לילדים: "כעת, משברור לכל כי ילדים לא נמנים בקבוצות הסיכון בזן האומיקרון ובכלל, חובתנו להבטיח רציפות בלימודים ובשגרה לתלמידים ולצוותים הבטחת שלומם ובריאותם".

"הרשויות המקומיות והעומדים בראשם, קוראים לכם להציב את החשיבות לרצף חינוכי ובריאות נפשם של הילדים בראש סדר העדיפויות לצד הבטחת שלומם ובריאות, לבטל את הבידודים ולהכיל את תכנית מגן חינוך על כלל בתי הספר והגנים".

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון כתבה: "הנתונים לא מותירים כל ספק על הנזק הנפשי שנגרם לילדים שלנו מהתקופה הקשה הזאת. עלייה מדאיגה בטיפולים במניעת אובדנות, דיכאון חמור, הפרעות אכילה והפרעות שינה. לכן לא אפסיק להילחם עד שיבטלו את הבידודים המיותרים לילדים בריאים. על משרד הבריאות לבטל זאת מיד. חייבים להציל את הילדים שלנו".

בתגובה לדבריו של ליברמן הגיב ח"כ גדי יברקן שנלחם רבות לביטול התו הירוק: "מדובר באמירה חשובה אשר מחברת גורם ממשלתי בכיר למציאות ולנתונים ובאותה נשימה, שמה בפרופורציות הנכונות את גל האומיקרון".

"גם בעיצומו של מסע ההכפשה הבזוי שעברתי וכמוני אלה אשר העזו לחלוק על מדיניות משרד הבריאות, טענתי שזה לא ויכוח בין ימין לשמאל, זה ויכוח על זכויות אדם וחירות. אני בגיבוי מדעי של בכירי המומחים בהם אנשי מועצת החירום הציבורית למשבר הקורונה טוען מכל במה אפשרית, כבר זמן רב, שאין ולא היה היגיון אפידמיולוגי ב'תו הירוק'".

"אני מברך את שר האוצר אביגדור ליברמן שמצטרף לעמדה אותה אני מוביל כבר ארבעה חודשים. עמדה עלייה אני נלחם בכנסת לילות כימים ללא הרף יחד עם מיליוני אזרחים. מבקש מכל הממשלה להצטרף לעמדת שר האוצר אביגדור ליברמן ולפעול לביטול ה'תו הירוק'. זה טוב לדמוקרטיה, לחופש, לכלכלה ולבריאות הציבור. מגיע לאזרחים שנחזיר להם את החופש".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים