שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליברמן נגד נתניהו: "פרס נובל לשפן שחיסל את ההרתעה ופגע בביטחון"
יו"ר ישראל ביתנו טען כי שמע מחברי ליכוד שנתניהו רצה ללכת לפשרה בנושא הרפורמה המשפטית "אך דרעי ואחרים שמו לו אולטימטום שאם יעשה זאת יתפטרו"
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן | צילום: דוברות ישראל ביתנו

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תקף הבוקר (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר בריאיון ל-ynet כי "נתניהו פחדן ושפן, הוא חיסל את ההרתעה הישראלית ופגע בביטחון המדינה". לדבריו, "שמעתי מחברי ליכוד ומכתבים שהוא רצה ללכת לפשרה אבל לוין, דרעי ואחרים שמו לו אולטימטום שאם יעשה זאת יתפטרו".

ליברמן תקף גם את הקואליציה ואמר כי "בממשלה אין צד ימני, יש צד מטורלל ופופוליסטי. ראיתי את אורית סטרוק ובן גביר מצביעים יחד עם איימון עודה ואחמד טיבי נגד החלת ריבונות על בקעת הירדן". עוד הוסיף ליברמן: "לוין רוכב על גל התמיכה של כל המשיחים והמטורללים ונתניהו מפחד. נתניהו צריך לקבל את פרס נובל לשפן הכי גדול על כדור הארץ. הוא תמיד מתקפל כשמשהו מאיים עליו, לא משנה אם זה פוליטי או ביטחוני".

עוד מבחזית החדשות

"גם מול חיזבאללה הוא התקפל למרות שגורמי הביטחון רצו להגיב. הפיגוע במגידו זה חציית קווים אדומים", אמר יו"ר ישראל ביתנו. "איך אנחנו לא מגיבים על מחבל שחודר לשטח ישראל עם המון אמצעי לחימה ומבצע פיגוע. נתניהו פעל בניגוד לדעת גורמי הביטחון גם בנושא הצנזורה וגם בחוסר התגובה. לצערי חולשה מזמינה פיגועים אז ייתכן ויהיו עוד".

ליברמן התייחס לצו איסור שהיה על הפיגוע במגידו, ואמר כי "לא זוכר דבר כזה של צנזורה צבאית מתוך שיקולים פוליטיים, בניגוד לעמדת צה"ל וגורמי ביטחון נוספים. איראן, חמאס ואחרים קולטים היטב את ממצאי התקרית הזאת, וגם פה נתניהו התנהל כמו פחדן". הוא הוסיף כי "יש פה הפגנת חולשה שפוגעת ביכולת ההרתעה ומזמינה פרובוקציות והתגרויות נוספות. נתניהו לוקח את המדינה לפירוק ויוצר כאוס מוחלט".

ליברמן אמר כי הוא מעריך את מאמצי נשיא המדינה יצחק הרצוג להשיג מתווה בנושא המהפכה המשפטית, לאחר הצעתו לפשרה שהוצגה אמש, ואמר כי "הנשיא עובד לילות כימים על מנת להשיג הסכמות ולהביא משהו עם שכל והיגיון שיהווה בסיס לתחילת הידברות. ואכן זה בסיס מצוין להידברות, וברור לנו שבסוף התהליך חייב להיות חוקה בישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים