שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליברמן נגד אלשיך: "דברי ההבל של רוני אלשיך, מקוממים, מטופשים וחסרי אחריות"
יו״ר מפלגת ישראל ביתנו ביקר בחריפות את ברק וגולן ופוסט שפרסם כתב: "תופסים טרמפ על ההפגנות בשביל לחזור לקדמת הבמה ולקבל מספר רגעים בתקשורת"
אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו | צילום: דוברות ישראל ביתנו

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן התייחס היום (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו למחאה נגד הרפורמה המשפטית, ולסערה שעוררו דבריו של מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך, שאמר כי לא ציפה שנתניהו יישאר בתפקידו לאחר הגשת כתבי האישום נגדו.

בפוסט כתב ליברמן: ״מעולם לא האמנתי בקונספירציות, אבל בימים האחרונים שיניתי את דעתי, כשאני שומע את אהוד ברק, יאיר גולן ורוני אלשיך, אני סבור שהם התגייסו למען נתניהו", כתב ליברמן, "הקריאות שאנו שומעים בימים האחרונים למרי אזרחי ולעבור על החוק, הן מקוממות ובלתי מתקבלות על הדעת. אנשי המחאה שיוצאים שבוע אחר שבוע לרחובות, הם אנשים נורמטיביים, שומרי חוק שרוצים בטובת המדינה".

עוד מבחזית החדשות

"אותם אנשים שתופסים טרמפ על המחאה, בשביל לחזור לקדמת הבמה ולקבל מספר רגעים בתקשורת, מובילים לפגיעה במחאה ובלגיטימיות שלה", הוסיף, "דברים אלו באו לידי ביטוי גם במהומות מול ביתו הפרטי של יריב לוין, דבר שפוגע יותר מאשר בלוין, בשכנים מסביב, כשחלקם הגדול מתנגד להפיכה המשפטית אבל בגלל אופן המחאה, הפגיעה בשגרת החיים של האנשים, דווקא בבקרים, בשעות שהם אמורים לפזר את הילדים, אמורים לצאת לעבודה ולסידורים פשוט מעבירה אותם לצד השני".

עוד כתב ליברמן: "אני מצפה מכל אלו שמתיימרים להוביל את המחאה, שיחשבו על המחאה ולא על עצמם, ועל הרצון שלהם להתבלט ולהרוויח כמה דקות של תהילה, הקריאות המסוכנות שהם משמיעים עלולות לדרדר את החברה הישראלית ומדינת ישראל למקום קשה שאסור להגיע אליו".

לסיום כתב ליברמן כי: "דברי ההבל של מפכ״ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך, הם מקוממים, מטופשים וחסרי אחריות, והם פוגעים בראש ובראשונה במערכת המשפט הישראלית, שגם ככה עומדת בימים אלה תחת מתקפה חסרת תקדים. האמירות של אלשיך הן חמורות ביותר, וטוב שהפרקליטות הוציאה הכחשה והבהרה. לא ייתכן שבמדינה דמוקרטית דברים כאלו יקרו".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הבנאדם צריך טיפול מעמיק ודחוף ! דבריו לא מציאותיים, מנוגדי כל הגיון ודורשים אשפוז בכפייה !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים