שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליברמן ולפיד נפגשו לדון בהקמת ממשלה
ברית השנאה
במקביל, יו"ר תקווה חדשה תקף את רה"מ: "בלעדיך ניתן להקים ממשלה בקלות, שחרר את ישראל". השכל טענה שקיבלה פניות מהליכוד והבהירה: "נאמנה לערכים ולא לתיקים"
ליברמן ולפיד | צילום: ויקיפדיה

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד קיימו היום (שישי) פגישה ו"דנו על האפשרויות להקמת ממשלה" – כך נמסר בהודעה משותפת למפלגת ישראל ביתנו ומפלגת יש עתיד. עוד נמסר כי השניים קבעו לדבר בקרוב שוב.

אתמול, בהודעה משותפת למפלגת העבודה ולמפלגת יש עתיד, נמסר כי יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי ויו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד נפגשו. "בפגישה דנו בשיתופי הפעולה האפשריים לגיבוש קואליצית שינוי והחלפת שלטון נתניהו. הוחלט כי שיחות נוספות יתקיימו בהמשך", נמסר.

ישראל ביתנו טרם אמרו במפורש כי ימליצו על לפיד לראשות הממשלה, והסתפקו עד כה בהצהרה שימליצו על ראש המפלגה הגדולה בגוש. במקביל, ליברמן מקדם עם ראשי מפלגות הגוש מהלך להחלפת יו"ר הכנסת וחקיקת חוק שימנע כהונה של ראש ממשלה נאשם בפלילים.

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער כתב בטוויטר כי "בפעם ה-4 תוך שנתיים כשל נתניהו ולא הצליח להשיג רוב פרלמנטרי של 61. ללא נתניהו – ניתן להקים ממשלה יציבה בקלות ובמהירות. אם ישראל חשובה לנתניהו יותר מהמשך האחזותו בשלטון – עליו להסיק סוף סוף את המסקנה הפטריוטית המתבקשת. אני קורא לנתניהו: זוז הצידה, שחרר את ישראל ואפשר לה להתקדם".

חברת מפלגתו של סער, ח"כ שרן השכל שממוקמת במקום החמישה ברשימת תקווה חדשה, כתבה היום: "תודה לכל שליחי הליכוד שמציעים לי עד חצי המלכות, אבל אין מצב. אני נאמנה לערכים שבשמם הוקמה תקווה חדשה, ולא לתיקים. שחררו".

מימינה נמסר כי היו"ר נפתלי בנט, קיים ביומיים האחרונים סבב שיחות ראשוני עם ראשי מפלגות הליכוד, יש עתיד, ש"ס, הציונות הדתית, כחול לבן, יהדות התורה, העבודה, ישראל ביתנו, תקווה חדשה ומרצ. "בנט בירך את מנהיגי המפלגות לרגל החג, והדגיש את הצורך לפעול בצורה ממלכתית ואחראית כדי לחלץ את ישראל מהכאוס ולהחזיר במהירות האפשרית את המדינה לתיפקוד תקין", נמסר.

ועדת הבחירות המרכזים פרסמה אתמול את התוצאות הסופיות לבחירות לכנסת, אחרי ספירת 100% מהקולות, וחישוב הסכמי העודפים: הליכוד 30, יש עתיד 17, ש"ס 9, כחול לבן 8, העבודה 7, ימינה 7, יהדות התורה 7, ישראל ביתנו 7, הרשימה המשותפת 6, הציונות הדתית 6, מרצ 6, התקווה החדשה 6, רע"מ 4.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים