שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » לדרישת ראש העיר: אשדוד תיכלל במתווה הסיוע לתושבים ועסקים
שגרת מלחמה
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הודיע ללסרי כי נענה לדרישתו לכלול את הערים שבטווח 40 ק"מ מרצועת עזה במתווה הפיצויים | לסרי שיבח את שר האוצר שסייע בהובלת המאבק
ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי | צילום: דוברות

בהודעה מיוחדת שפרסם הבוקר ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי, הוא בישר לתושבי העיר על סיומו הטוב של מאבק אותו ניהל בשבועיים האחרונים לכלול את העיר אשדוד במתווה הפיצויים הממשלתי, זאת לאור הפגיעה הקשה של המלחמה בחיי התושבים ובבעלי העסקים בעיר.

"אני שמח לבשר לכם", כתב לסרי, "ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' התקשר אליי והודיע לי, שקיבל החלטה לצרף את אשדוד והישובים בטווח 40 ק"מ למתווה הסיוע לתושבים ובעלי עסקים". 

עוד מבחזית החדשות

לסרי תיאר את הדרך והמאבק שהוביל: "מראשית המלחמה, סברתי ונאבקתי על כך שתושבי אשדוד ובעלי העסקים חייבים לקבל פיצוי על הנזקים שנגרמים להם כתוצאה מהמלחמה, ולכן יש לכלול אותם במתווה הסיוע הכלכלי של האוצר. מדובר בבשורה חשובה מאוד שמחזקת את החוסן של תושבי אשדוד ומעודדת אותנו לקייים שגרת מלחמה מיטבית, עם יציאה לעבודה והפעלה של מערכת החינוך". 

לסיום ציין: "אני מבקש להודות בשמכם מעומק הלב לשר האוצר סמוטריץ' על ההחלטה האמיצה וליו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ על הנחישות שלו בתמיכה במאבק המוצדק שלנו להיכלל במתווה הסיוע של האוצר לתושבים ובעלי עסקים".

כזכור, במכתבו לשר האוצר סמוטריץ' וליו"ר ועדת הכספים משה גפני, דרש ראה"ע אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, "להתחשב ב-260 אלף תושבי העיר שנפגעים כלכלית בעקבות המלחמה", כשלדבריו, יש ליצור מדרג פיצוי לערים שאינם בעוטף אך פעילותם נפגעת לאור הנחיות פיקוד העורף. כעת, הגיע המאבק הצודק אל סיומו המוצלח לרווחת כלל תושבי העיר אשדוד.

הצטרפו ועקבו אחר

50 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים