שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » לא פוליטקלי קורקט: סנטור אמריקאי בכיר "רוסים מתים? זו ההשקעה הכי טובה שלנו"
לינדזי גרהאם אמר את הדברים בסוף השבוע האחרון בפגישה עם נשיא אוקראינה בקייב | בכירים בממשל הרוסי: "זו בושה גדולה למדינה שיש לה סנטור כזה"
לינדוי גראהם וולדימיר זלנסקי | צילום: דוברות הנשיאות האוקראינית

הסנטור האמריקאי לינדזי גרהאם נועד בסוף השבוע האחרון עם נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי בקייב. במהלך הפגישה הודה זלנסקי לגראהם על תרומתה של ארה"ב לחיזוק יכולות ההגנה של צבא אוקראינה. בתגובה, השיב הסנאטור הבכיר: "רוסים מתים… זו ההשקעה הטובה ביותר שלנו".

דבריו של גרהאם עוררו זעם רב ברוסיה. סגן הדומא הממלכתית דמיטרי בליק כינה את דברריו "שטניזם". דובר הקרמלין ומזכיר העיתונות של פוטין אמר כי "זו בושה גדולה למדינה שיש לה סנטור כזה". דוברת משרד החוץ הרוסי תקפה את ארצות הברית בעקבות דבריו של הסנטור וטענה כי "לסנאטור גרהאם יש עם מה להשוות. אחת ההשקעות שלהם הובילה למלחמת העולם השנייה ולשואה". לדבריה, כעת הכסף האמריקאי זורם ל"גרונו שאינו יודע שובע של המשטר הניאו-נאצי של קייב".

עוד מבחזית החדשות

יש לציין, כי זו איננה ההתבטאות הראשונה של גרהאם נגד רוסיה. בעבר טען כי ארצות הברית צריכה להפיל כל מטוס צבאי רוסי שמתקרב למטוס האמריקאי במרחב האווירי, בתגובה להתרסקות מזל"ט אמריקאי בים השחור. בנוסף טען כי ביידן חושש ממוסקבה ומאיומים זרים נוספים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים