שיתוף
תגובות
חדשות » לא מרוצים: שגריר ישראל באוקראינה זומן לשיחת בירור
סגן שר החוץ האוקראיני מחה בפני השגריר כי לא חלה התקדמות לגבי הערבויות להלוואות וקליטת החיילים הפצועים בישראל | במשרד החוץ טוענים כי מדובר בשיחה רגילה
פגישת זלנסקי ואלי כהן | צילום: לע"מ

על פי מקורות אוקראינים, זומן היום שגריר ישראל באוקראינה מיכאל ברודסקי, לשיחת בירור במשרד החוץ בקייב, במהלך השיחה מחו בפניו האוקראינים שישראל עדיין לא יישמה חלק גדול מההבטחות שניתנו לאוקראינה במהלך ביקורו של שר החוץ אלי כהן במדינה לפני כחודש, כך לפי מקורות אוקראינים.

ביקורו של שר החוץ אלי כהן בקייב ושורת ההבטחות שנתן בפגישה עם שר החוץ ולבה והנשיא זלנסקי נועדו לאותת על הגברת התמיכה הישראלית באוקראינה. למרות זאת, זימון השגריר לשיחה מעיד על חוסר שביעות הרצון בצד האוקראיני לגבי מדיניות ישראל.

עוד מבחזית החדשות

סגן שר החוץ האוקראיני לענייני המזרח התיכון מקסים סובח אמר לשגריר הישראלי כי עד כה לא חלה כל התקדמות במתן הערבויות להלוואות בסך 200 מליון דולר שישראל הבטיחה לספק לאוקראינה וכן בכל הנוגע לקליטת מספר גדול יותר של חיילים אוקראינים פצועים לטיפולים שיקומיים בבתי חולים בישראל.

סובח אמר לשגריר ישראל כי בשעה שישראל מבקשת שאוקראינה תכריז על משמרות המהפכה האיראנים כארגון טרור, ממשלת ישראל מסרבת להיענות לבקשתה של אוקראינה להכריז על "כוח וגנר" הרוסי כארגון טרור.

בכיר במשרד החוץ אמר כי הפגישה בין השגריר הישראלי לסגן שר החוץ האוקראיני הייתה פגישה רגילה ולא שיחת בירור.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים