שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לא יאומן: מי באמת עומד מאחורי קמפיין ההסתה נגד השוטרים
במשטרה ובשב"כ החלו לחקור מי הגורם שעומד מאחורי קמפיין הפצת הפרטים האישיים של שוטרים וקריאות לפגוע בהם | "מתחזק החשד כי מדובר בקמפיין של מדינה זרה"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: ערוץ הכנסת

במשטרה ובשב"כ החלו לחקור מי הגורם שעומד מאחורי קמפיין הפצת הפרטים האישיים של שוטרים וקריאות לפגוע בהם. אמש (מוצ"ש) האשים השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר את מתנגדי הרפורמה המשפטית בפרסום פרטי השוטרים.

החקירה מתמקדת בשאלה, מי הגורמים שעומדים מאחורי הפרסומים, שיטות הפעולה שלהם, והאם ביצעו פעולות דומות בעבר. פרסומים מסוג זה, שכוללים בין היתר מספרי טלפון אישיים של שוטרים, דורשים הכנה מוקדמת כדי ליצור אמינות בעיני הציבור. מטרת הפרסום היא ככל הנראה להסלים את השיח החברתי במדינה.

עוד מבחזית החדשות

יש לציין, כי האיראנים וגורמים אחרים מנסים לייצר כאוס בישראל. הם מזהים כי בימים אלו קיימת מתיחות בקרב החברה הישראלית, ועוקבים אחרי ההתפתחויות ברשתות החברתיות ואז פועלים במטרה להעצים את הקרע החברתי.

בחשבון הטוויטר שלו האשים השר בן גביר את מתנגדי הרפורמה המשפטית וכתב כי: "הם מנסים להלך אימים על שוטרים ולמנוע מהם לבצע את עבודתם". במשטרה מיהרו להבהיר כי הפרסומים מזויפים ושייכים ככל הנראה לקמפיין של מדינה זרה, שנועד להעמיק את הקרע בציבור הישראלי.

בהודעה מטעם המשטרה נמסר כי: "בהמשך לפרסומים הנפוצים בשעות האחרונות ברשתות החברתיות וכוללים אלפי ציוצים מהם עולה חשיפת פרטי שוטרים וקריאה לפעולה נגדם, על פי בדיקת גורמי הביטחון, מתחזק החשד כי בסבירות גבוהה מדובר בקמפיין של מדינה זרה שמטרתו לגרום לחיכוך בציבור".

לאחר פרסום הודעת המשטרה שהבהירה כי לא מדובר באיומים מצד מתנגדי הרפורמה המשפטית, כתב השר בן גביר: "מקבל עדכון מגורמי הביטחון על חשד שהציוצים כנגד השוטרים הם מטעם מדינה זרה. כולי תקווה שציוצים אלו אכן לא מתוכנו (למרות שמעורבות של מדינה זרה היא חמורה ביותר) – תמיד אמשיך לתת גב לשוטרים מול התקפות כלפיהם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים