שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לא דיפלומטי: אמסלם תקף את יועמ"ש משרד האוצר "חבלן מקצועי"
השר דודי אמסלם תקף במליאת הכנסת בחריפות את היועמ"ש של משרד האוצר אסי מסינג | סמוטריץ' זינק ממקומו כדי להגן עליו
אמסלם וסמוטריץ במליאה | צילום: מתוך ערוץ הכנסת

השר המקשר בין הממשלה לכנסת דודי אמסלם תקף הערב (שלישי) בחריפות במליאת הכנסת את היועץ המשפטי של משרד האוצר אסי מסינג וטען כי הוא "חבלן מקצועי".

לדברי אמסלם: "היום שמענו את מר אסי מסינג, החבלן המקצועי. אתם מכירים אותו". בשלב הזה התפרץ לעבר המיקרופון שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ואמר לאמסלם: "עו"ד מסינג לא כאן, והוא לא יכול להשיב לך". עוד אמר סמוטריץ': "זה לא פייר. אל תתקוף אותו". אמסלם נראה מתמלא זעם וחמה על מעשהו החריג של סמוטריץ' שהדהים את הנוכחים ואת צופי ערוץ הכנסת. וכעבור דקות הוא נראה עוזב את המליאה לחדרו.

עוד מבחזית החדשות

בנוסף, גורמים מדיניים בכירים אמרו הערב ל-חדשות 13, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט באופן חשאי, למנות את השר דודי אמסלם להיות השר הממונה על הוועדה לאנרגיה אטומית. תפקיד זה נחשב לאחד מהרגישים בשירות המדינה ובצמרת הביטחונית. על פי פרסומים זרים, הוועדה לאנרגיה אטומית, אחראית על הנשק הגרעיני של מדינת ישראל.

הנוהג הוא שתפקיד זה הוא בכפיפות ישירה לראש הממשלה על-פי חוק, למעט במספר מקרים חריגים בעבר שבהם שרים מסוימים, כמו יובל שטייניץ, החזיקו בסמכות זו. בממשלה הקודמת היה מופקד על הוועדה, יאיר לפיד.

יש לציין כי האחריות העליונה תישאר בידי ראש הממשלה ואמסלם צפוי להיות השר הממונה מטעמו מול הוועדה. בלשכותיהם של נתניהו ואמסלם סירבו להתייחס לידיעה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים