שיתוף
תגובות
חדשות » לאן הגענו? אב שכול שהתפלל בכיכר דיזנגוף הבוקר נדחף באלימות
מדינת תל אביב
ליאו די, שאשתו ובנותיו נרצחו בפיגוע הירי בבקעה, נדחף הבוקר באלימות במהלך תפילת שחרית בכיכר דיזנגוף | פקחי העירייה פעלו בנחישות להסרת המחיצות המאולתרות
ליאו די ששיכל את אשתו ובנותיו בפיגוע | צילום: דוברות המועצה המקומית אפרת

ליאו די, ששכל את אשתו ואת שתי בנותיו בפיגוע הירי בבקעת הירדן לפני מספר חודשים, התפלל הבוקר בכיכר דיזנגוף, בעקבות העימותים במקום ביום כיפור. במהלך תפילתו נדחף באלימות על ידי מפגין שהגיע למקום. במהלך התפילה הוצבו מחיצות שהוסרו על ידי פקחי עיריית תל אביב.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר בתגובה כי: "התיעוד בו נראה ליאו די, שאשתו ושתי בנותיו נרצחו בפיגוע הירי בבקעה נדחף על ידי מפגין בכיכר דיזנגוף, רק בגלל שהעז להתפלל ולהחזיק ארבעת המינים ברחובה של עיר הוא מזעזע ומטריד. אני מגנה את זה בכל תוקף. הנחתי את המשטרה לפעול באופן נחוש נגד אותם פורעים בדיוק כמו שעצרו את היורקים אתמול לעבר צליינים".

עוד מבחזית החדשות

חבר הכנסת שמחה רוטמן האשים: "תקפו אב ובעל שכול, אדם נעים הליכות שקורא לאחדות כל העת, עטור בטלית ומחזיק ארבעה מינים, בלב תל אביב. האחריות להסתה הזו נמצאת אצל ‎יאיר לפיד ובני גנץ שחיכו לאישור משקמה ברסלר כדי לגנות בחצי פה את התקיפה ביום כיפור. לא יעזור להם. מדינת ישראל תהיה מדינה יהודית ודמוקרטית".

ח"כ אוהד טל מהציונות הדתית: "ליאו די, גיבור ישראל. איחד את כולנו רגע אחרי שאיבד את אשתו ושתי בנותיו, זוכה לאלימות מצד אנשים שהריחו יהדות וביקשו לשבש. מחזק את ידיך ליאו. בטוח שתמשיך לחפש גם בסיטואציה הזו את המאחד ביננו ותמשיך הלאה. לא תצליחו לקעקע הזהות היהודית של מדינת ישראל".

עוד מבחזית החדשות

סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר הוסיפה: "ליאו די אדם כל כך מיוחד, כזה היה לפני הטרגדיה ועל אחת כמה וכמה אחריה. אוהב ישראל, כל אדם באשר הוא אדם, ולכן לדעתי הוא לא יגיש תלונה במשטרה. לבטח כבר סלח לאיש החצוף הזה, שצריך לעמוד למשפט על מעשיו".

גם בליכוד גינו את התקיפה. חבר הכנסת אופיר כץ אמר: "מי שעוד נשאר במחאה הזו, הם עדר שטוף שנאה וחסר אנושיות, אנחנו רואים את זה כל פעם יותר ויותר. אלימות כלפי אב שכול, שכל ״חטאו״ היה שהתפלל והחזיק את ארבעת המינים. תתביישו. המסורת היהודית ניצחה לאורך אלפי שנים מול מתקפות אלימות, זה גדול מכם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אב שכול בתחת שלי .כל המדינה הזאת,שכולה.שיזדיין עם התפילות שלו בבית הכנסת ואם הוא רוצה שיתנזר, אבל מה לו ולככר דיזנגוף אם ראוותנות,יהירות ואצבע בעין?
    ואל תבלבלו לי את המוח עם עוינות לדת, איש באמונתו יחיה ,ולא איש באמונתו ו יקנתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים