שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » כשהבקיטשעס התחילו לנגן
יצירת אומנות חסידית
את מה שקרה בזמן שענק הזמר החסידי הרשי אייזנבך הגיע לטרקליני ברודווי כדי להתחדש בבעקיטשע לקראת החג, אף אחד (כולל הוא) לא צפה | צפו

זה לא סוד ש'ברודווי' מובילה את עולם ההלבשה החסידית כבר שנים רבות. החידוש המתמיד, הדוגמאות הייחודיות, השירות האישי והסניפים המפוארים מושכים אליהם פעם אחר פעם את הציבור, שנהנה מחוויית קניה מושלמת ומקולקציה מגוונת. הגזרה המדויקת של החליפות והבעקיטשע'ס מתאימה את עצמה למידות הלובש ומעניקה את התחושה שהבגד נתפר למידותיו.

מפעל הבית הענק של ברודווי מאפשר למעצבי החברה להיות יצירתיים ולהפיק בעקיטשע'ס מרשימים עם דוגמאות וטקסטורות מעשה אומן שלא ניתן להשיג במקומות אחרים. 

המנעד הרחב והמגוון של הקולקציה מאפשר לכל אחד למצוא בדיוק את הבעקיטשע שמאפיין אותו. גם לאלה שאוהבים חדשנות וגם לכאלה שמעדיפים דוגמאות עדינות יותר. כולם יכולים ליהנות ממבחר גדול של אופציות בסגנון שלהם.

כמיטב המסורת של ברודווי, אתם יכולים למצוא את כל מה שאתם צריכים במקום אחד ברמה הגבוהה ביותר. למשל חולצות מותגים של לה ורונה, מילאנו ומדיסון. מכנסיים במגוון בדים וגזרות, ואפילו "ישיבה חלאט" פרחוני לבן לליל הסדר. בקיצור, כל מה שצריך כדי להרגיש בן חורין אמיתי בחג הפסח הבעל"ט.


טרקליני המכירה והקולקציה החדשה מחכים לכם בפריסה ארצית לנוחיותכם:
בני ברק, רח' בן יעקב 21 | ירושלים, רח' ירמיהו 24 מתחם תנובה | ביתר עילית, רח' פחד יצחק 5 (אולם שמחת עולם לשעבר) | בית שמש, פינת רח' נהר הירדן 30 | אשדוד, רח' עקביא בן מהללאל 2 | טל' ארצי: 1599-599-123

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים