שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כמה עולה עבודת איטום גגות?
מה המחיר אותו נשלם עבור איטום גגות? כדי לענות על השאלה הזאת אנחנו צריכים להבין מה עומד מאחורי איטום גגות
תגיות:
איטום גגות | צילום: canva

איך בוחרים חברה מקצועית עליה נוכל לסמוך. איטום גגות הוא תהליך שדורש מיומנות ושימוש בחומרי גלם מתאימים. מעבר לכך, על בעל המקצוע לענות על תהליך האיטום בצורה קפדנית, לפניכם כל המידע על איטום גגות.

מהם הדגשים לאיטום נכון?

מועד – המועד הנכון ביותר לביצוע איטום גגות או כל איטום חיצוני יהיה בתקופת הקיץ, עוד לפני שהתחילו הגשמים. הסיבה לכך היא גם בגלל תנאי עבודה נוחים יותר ובעלי ביצועים טובים יותר, וכמו כן בגלל שאנחנו לא רוצים לחכות עד לחורף כדי לגלות שיש לנו נזילה בבית. נזילות ורטיבות יכולות להוביל לפגיעה בריהוט, עובשים, קילופי צבע ואחרים.

עוד מבחזית החדשות

הכנה – טרם ביצוע שכבת האיטום הראשונה על בעל המקצוע להכין את השטח בשביל איטום. ההכנה כוללת ניקיון כולל לכל הגג, הניקיון כולל תיקוני טיח, חידוש בטון, סגירת סדקים וכמו כן, הרמת דודי שמש וכל אובייקט שעשוי להפריע בשטח. רק הכנה נכונה יכולה להבטיח שהאיטום אותו תקבלו יהיה לטווח ארוך. 

בחירת חומר – בחירת חומר איטום הוא חלק מאוד קריטי בתהליך איטום גגות. חשוב להדגיש שחומרי איטום אינם מתחברים, אלא דוחים אחד את השני. למעט זיפות גגות ויריעות ביטומניות מכיוון ששניהם מבוססים על זפת. אם נרצה להשתמש בחומרים אקריליים או חומרים פוליאוריטנים לאיטום גגות באופן מלא או נקודתי יש לוודא שלא נותרה שכבת איטום מחומר שונה קודם לכן. 

שכבה מקשרת – לפני שכבת האיטום עצמה בעל המקצוע פורש שכבה מקשרת אשר תפקידה לשמור על שכבת האיטום. מעבר לכך, יש לא מעט קבלני איטום שימרחו שכבה נוספת על גבי שכבת האיטום כדי לשמר אותה. אותה שכבה עמידה בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים, חום וקור. 

מהי בדיקת הצפה?

הדגש האחרון עומד בפני עצמו, והוא בדיקת הצפה. בדיקת הצפה היא בדיקה שנעשית על גגות וכמו כן בחדרים רטובים כדי לוודא שאכן האיטום עושה את העבודה כנדרש. בדיקת הצפה הינה בדיקה בה ממלאים במים את הגג או מקור אחר של שכבת איטום במשך 72 שעות. לאחר 72 שעות בעל המקצוע חוזר למקום ובודק האם ישנם ליקויים בשכבת האיטום, אם ישנם ליקויים על בעל המקצוע לתקן אותם.

מה המחיר של איטום גגות?

כמה עולה לאטום גגות? המחיר של איטום גגות נקבע לפי מחירון איטום גגות. המחיר מושפע משטח הגג, גישה נוחה לגג וחומר האיטום. החומר במחיר הנמוך ביותר יהיה זפת, כאשר המחירים בדרך כלל נעים בין 30 ש"ח ועד 60 ש"ח למ"ר. לאחר מכן חומרים אקריליים במחיר של החל מ-45 ש"ח למ"ר, ואילו המחיר הגובה ביותר מתייחס ליריעות ביטומניות וכמו כן, חומרים פוליאוריטנים. שם המחיר נע באותו טווח פחות או יותר ויהיה החל מ-110 ש"ח למ"ר.

אודות חברת איטום טל

חברת איטום טל הינה חברה המנוהלת על ידי קבלן איטום מנוסה עם 15 שנות ניסיון ומוניטין חיובי. החברה דוגלת בשקיפות מלאה מול הלקוח, מקצועיות ושימוש בחומרי איטום מתקדמים. כאשר אתם בוחרים חברה לאיטום גגות יש לוודא שהיא פועלת בהתאם לחוק, שיש לה את הרישיונות מתאימים וניסיון. ניסיון הוא דבר שניתן להוכיח על ידי סקירה של עבודות קודמות. חברת איטום טל נחשבת למבין החברות המבוקשות ביותר במרכז הארץ ובירושלים. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים