שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כמה עולה הובלה?
אריזה והובלת דירות וחפצים | צילום: FREEPIK

ניתן לפנות לחברת הפצה והובלות למטרת מעבר דירה לאורך כל ימות השנה, אך ניתן לומר באופן חד משמעי כי גם עבור המובילים וגם עבור הכיס שלכם, מוטב שתפנו לשירותי מעבר דירה בעונת האביב או לחילופין בעונת הקיץ. שכן, בעת עונת הסתיו והחורף התהליך הופך מורכב יותר, דבר שברוב המוחלט של המקרים מוביל להתייקרות במחירים במהלך העונות הללו. הובלה בתנאי גשם, בעת בה ישנם רוחות, בוץ, שלוליות וכן הלאה, תקשה על כל הצדדים, בין אם מדובר במובילים ובין אם מדובר בכם ועם כן, תוביל להוספה מיותרת בעלות הכספית של ביצוע התהליך. נוסף על האמור, ההמלצה המרכזית תהיה לסגור עם מועד ההובלה מראש ולא ברגע האחרון. שכן, חברת הפצה והובלות איכותית עשוייה להיות תפוסה זמן רב קדימה, דבר שעשוי להותיר אותכם יחד עם חברות המציעות שירותי מעבר דירה ברמה נמוכה יותר. יתרה מכך, הובלות אשר נסגרות ברגע האחרון נוטות להיות יקרות יותר, לאור העובדה כי המוביל מבין כי אין לבעל הדירה מגוון רחב של אפשרויות ועלול לנצל את המצב. 


פרמטרים המשפיעים על עלויות ההובלה

בעת בה אנו מדברים על  שירות מעבר דירה הניתנים על ידי חברת הפצה והובלות, ניכר כי עלויות השירות מושפעות ממספר פרמטרים עיקריים:
• משך זמן ההובלה וכמות המובילים – אחד הפרמטרים המשפיעים באופן ישיר על מחיר שירותי מעבר הדירה יהיה משך הזמן שיקח למובילים לבצע אותה וכמו כן, בכמות המובילים שידרשו על מנת לבצע את העבודה. במילים אחרות, ככל שהבית שלכם יהיה גדול יותר, כך גם מחיר ההובלה עשוי לעלות בהתאם.
• נגישות הדירה לביצוע ההובלה – בעת בה למוביל אליהם פניהם יהיה קל ונגיש יותר לגשת לדירה, כך מחיר ההובלה יהיה נמוך יותר. אך במידה ואתם מאותם אנשים אשר גרים בקומות הגבוהות ללא מעלית והדרך היחידה להוביל את כלל תכולת הדירה תהיה רק באמצעות מנוף, ניכר כי תשלום ההובלה יעלה.
מהי הובלה קטנה? 
במידה ואתם סטודנטים צעירים ניכר כי תעשיית ההובלות הקטנות מוכרת לכם היטב ממקור ראשון. הובלה קטנה היא למעשה הובלה המכילה פריטים בודדים, פריטים כמו ארון, מקרר וספה, ולא תכולה של דירה שלמה. טווח המחירים של ההובלות הקטנות נע בין 200 ל-700 שקלים. יחד עם זאת, ניתן לומר באופן חד משמעי כי מגוון רחב של חברות הפצה והובלות שונות יעניקו לכם את האפשרות לצרף את הרהיט להובלה קיימת וכך למעשה להוזיל את המחיר אף יותר ולכן, מומלץ לשאול זאת את המוביל טרם סגירת ההובלה הקטנה וכך תוכלו לחסוך זמן גם לכם, וגם למוביל אליו פניתם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים