שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כל מה שצריך לדעת על פרזול למטבח
המטבח הוא אחד החדרים המרכזיים בבית, וככזה חשוב להשקיע בו ולדאוג גם לפרטים הקטנים ביותר
תגיות: ,
פרזול למטבח | צילום: אחים ביטר

את עיצוב וריהוט המטבח ניתן לחלק לכמה קטגוריות, המכילות מוצרים שונים. במאמר זה נרחיב אודות פרזול למטבח, ונסביר כיצד לבחור את המוצרים המתאימים ביותר עבורכם.

מה כולל פרזול למטבח

פרזול בהקשר המטבח מתייחס לכל הדברים שאינם ארונות או מגירות, ובמילים אחרות – כל מה שלא עשוי מעץ במטבח. תחום הפרזול מתייחס בעיקר למסילות, ידיות לארונות , התקנים המותקנים בתוך מגירות, מסילות, צירים וכדו'. כמובן שנושאים אלה הינם רחבים מאד, ולהלן נרחיב מעט אודות חלקם. 

עוד מבחזית החדשות

על מה חשוב להקפיד בעת בחירת מוצרי פרזול

  • המטבח הממוצע מכיל מכשירים רבים, ושטחי העבודה המצומצמים חייבים להיות מנוצלים בצורה מקסימלית. מסיבה זו, מומלץ לחפש מוצרי פרזול חסכניים, המסייעים בהגברת היעילות והפונקציונאליות של החלל. דוגמה לכך היא התקנת פח אשפה נשלף למטבח המותקן על צדה הפנימית של דלת הארון, ובכך מצטמצם שטח הפח כאשר הוא אינו בשימוש. 
  • מטבח מעוצב יוצר תחושה מודרנית ונקייה, המשרה אווירה אסתטית על הבית כולו. בעת עיצוב המטבח חשוב להתאים את המכשירים השונים זה לזה, ולוודא שהם בעלי גוונים משלימים. בין אם מדובר בתנור, כיריים, משטחי שיש או ידיות לארונות מטבח – חשוב ליצור התאמה ושילוב היוצרים תחושה הרמונית. 
  • בעת בחירת מוצרי הפרזול חשוב לוודא את איכותם ואת עמידותם. בחירת מוצרי פרזול זולים עשויה להיראות משתלמת במבט ראשון, אולם הם עלולים להתבלות במהירות ולאבד את יעילותם. השחיקה והבלאי עשויים להתבטא בצירים חורקים, ידיות חסרות ברק, או מייבש כלים למטבח בעל סימני חלודה וקילוף. 

בחירת מוצרי פרזול

הקטגוריות המרכזיות במוצרי הפרזול למטבח הן ידיות, מסילות וצירים. להלן נסביר בקצרה אילו אפשרויות עומדות בפניכם בעת רכישת מוצרי פרזול אלה:

ידיות

ידיות הארונות משפיעות במידה רבה על עיצוב המטבח, ומומלץ להקדיש מחשבה מעמיקה בבחירתן. את הידיות ניתן לחלק על פי צורתן (צורת חי"ת או כפתור), או על פי החומר ממנו הן עשויות (ניקל, קריסטל, אלומיניום וכדו'). לעיתים קרובות בחירת הידיות נעשית בנפרד ממחיר הארונות, ורק ההתקנה נעשית על ידי הנגר.

מסילות

ראשית כל, חשוב מאד להתאים את המסילות למשקל אותו הן צפויות לשאת. ניתן לחלק את המסילות למטבח למספר קטגוריות: מסילות סטנדרטיות, מסילות בעלות מנגנון טריקה שקטה, מסילות בעלות שליפה מלאה, מסילות גלריה, מסילות זכוכית ועוד. כל סוג מסילה מתאים למצבים או לסגנונות עיצוביים שונים.  

צירים

צירי הארונות אינם בעלי משמעות אסתטית משמעותית מכיוון שעל פי רוב הם אינם נראים לעין. עם זאת, חשוב לוודא את איכות הצירים ואת עמידותם, בכדי להבטיח שהארונות שלכם יתפקדו בצורה טובה שנים רבות קדימה. ישנם צירים בעלי סגירה שקטה, ולעיתים הם כלולים במחירי הארונות. 

למוצרי פרזול למטבחים היכנסו לאתר אחים ביטר 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים