שיתוף
תגובות
חדשות » כוחות הביטחון עצרו הלילה את אביו ואחיו של המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב
כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה בכפר נעלין, בביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב | הכוחות מיפו את הבית לקראת הריסתו
זירת הפיגוע בתל אביב אמש | צילום: רשתות חברתיות - לפי סעיף 27א'

שר הביטחון יואב גלנט הנחה הלילה (חמישי) את כוחות הביטחון לפעול מיידית להריסת בית המחבל, שביצע את הפיגוע אמש בתל אביב. כוחות הביטחון הגיעו הלילה לבית המחבל בנעלין, שם התפתחו עימותים בינם למתפרעים, שבסיומם מופה הבית לקראת הריסה ואביו ואחיו של המחבל נעצרו. על פי דיווחים, בעימותים נפצעו שני פלסטינים.

בפיגוע בדיזנגוף אמש, נפצעו שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם ופונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים איכילוב בתל אביב.

עוד מבחזית החדשות

הבוקר (שישי) עדכן בית החולים כי ממשיך להיות קשה מאוד מצבם של שניים מהפצועים. אחד מהפצועים מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי כשהוא בסכנת חיים, והשני ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. שניהם מורדמים ומונשמים. פצוע שלישי במצב קל עד בינוני מאושפז במחלקה לכירורגיה פלסטית.

רס"ר א', לוחם יחידת הגדעונים שהשתתף בחיסול המחבל, שחזר: "שלפתי אקדח ושמתי כובע זיהוי. ניסיתי לברר לאיפה רץ המחבל והגעתי לסמטה עם כמה אנשי ביטחון. כעבור כ-20 שניות שומעים ירי מהסמטה והמחבל רץ לכיווננו עם האקדח עליו, וקיבל מטח מ-3-4 אנשי ביטחון. הוא נפל במקום וחוסל".

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי הגיע לזירת הפיגוע אמש ואמר כי לא היו התראות מקדימות קונקרטיות לתל אביב. "המחבל פתח בירי תוך כדי ריצה ופגע בשלושה אנשים. הוא המשיך בהימלטות. ארבעה חמושים חתרו למגע, ירו בו וחיסלו אותו. הרחוב היה הומה אדם והתגובה המהירה של השוטרים והאזרחים מנעו רצח של עוד אנשים", אמר שבתאי. "אנחנו יודעים איך המחבל הגיע. הוא פרק רגלית וביצע את הירי. לא יודעים על שותפים, אבל בודקים את כל הכיוונים. יש התראות כלליות. אנחנו בתקופה מתוחה עם פעילות סיכול של כוחות הביטחון ביהודה ושומרון. המוטיבציה והפוטנציאל לפיגוע גבוהים. נערכנו, ולשמחתי התגובה הייתה מהירה".

עוד מבחזית החדשות

נשיא המדינה יצחק הרצוג אמר כי הוא "נושא תפילה לשלום הפצועים מהפיגוע הנפשע בלב תל אביב. לבבות כולנו עם המשטרה וכוחות הביטחון וההצלה וסומכים עליהם. בשעות קשות אלו, כוחנו באחדותנו".

שגריר ארה"ב בישראל תום ניידס התייחס לפיגוע ואמר כי "אני מזועזע ממתקפת הטרור חסרת הבושה הלילה בתל אביב שכוונה נגד אנשים חפים מפשע. מתפללים למען הפצועים".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים