שיתוף
תגובות
חדשות » כוחות הביטחון מכתרים בית מחבלים של גוב האריות בשכם | צפו
הפלסטינים מדווחים כי כוחות הביטחון מכתרים בית שבו שוהים מבוקשים בכירים מארגון הטרור גוב האריות בשכם | משרד הבריאות הפלסטיני דיווח על הרוג ו-25 פצועים
המחבלים המבוקשים

כוחות הביטחון נכנסו הבוקר (רביעי) לעיר שכם, כדי לעצור את המבוקשים חוסאם א-סלים ומוחמד אל-ג'נידי. הפלסטינים מדווחים על חילופי אש כבדים באזור וטוענים כי כוחות הביטחון מכתרים את הבית בו שוהים המבוקשים. משרד הבריאות הפלסטיני דיווח על 25 פצועים, וכי נקבע מותו של אחד הפצועים.

התפרעויות צעירים בשכם | צילום: רשתות חברתיות

עשן כבד במרכז שכם | רשתות חברתיות

כוחות הביטחון בשכם | רשתות חברתיות

על פי הדיווחים מדובר בשני בכירים בארגון "גוב האריות". ואל-ג'נידי הוא מפקד גדוד שכם בזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי. חוסאם א-סלים פרסם פוסט לפני זמן קצר ובו כתב "אחי אל-ג'נידי ואני נצורים. אין אלוהים מלבד אללה ומחמד הוא שליחו, סלחו לנו".

במהלך כיתור שלח חוסאם א-סלים צוואה מוקלטת ובה אמר: "אני לא אסגיר את עצמי. אני ואחי ג'נידי מכותרים. אין אל חוץ מאללה ומוחמד הוא שליח האל. שאלוהים לא יסלח לכל מי שאכזב ומכר אותנו. אני ואחי ג'נידי נהיה עם השהידים, רק מקווה שתסלחו לנו. תסלחו לנו. אני אוהב את כל האנשים, את כל העולם ואני אוהב את אימא. בחיי אלוקים, אל תעזבו את הרובה ותמשיכו את דרכינו, תשמעו את צוואתנו ואת צוואת א-נבלוסי" ותרימו את ראשכם". נבלוסי היה בכיר בגוב האריות שחוסל באוגוסט.

עוד מבחזית החדשות

בתיעוד מהרשתות החברתיות, נראים חילופי אש בין הצדדים, בעוד כוחות הביטחון מכתרים בית באזור שכם העתיקה. על פי דיווחים פלסטיניים, כוחות הביטחון חוסמים את הכניסות והיציאות מהעיר העתיקה, בעת שצעירים פלסטינים מבעירים צמיגים ומיידים מכל הבא ליד.

דובר חמאס עבד א-לטיף אל-קאנוע אמר: "אנו קוראים להמוני העם הפלסטיני בשכם לשלב ידיים עם המהפכנים ולוחמי ההתנגדות, ולהתעמת עם כוחות הכיבוש הפולשים". עוד אמר הדובר כי: "הכיבוש מסלים את תוקפנותו נגד עמנו בהסתערות על שכם והמצור על האזרחים. ממשלת הימין-הפשיסטית, הציונית, מסלימה את המצב בשטח כי יש לה אג'נדה של טרור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים