שיתוף
תגובות
חדשות » כדאי הוא רבי שמעון: כ-160 אלף כרטיסים נמכרו עד כה
השר מאיר פרוש, הממונה על ההילולה מטעם הממשלה קיים ביום שישי ישיבת היערכות עם פרויקטור מירון ומפקד המחוז הצפוני במשטרה
ההכנות לל"ג בעומר במירון | צילום: דוב בער הכטמן

לקראת הילולת הרשב"י במירון, שתתקיים אי"ה בל"ג בעומר השבוע, נערכה במקום ישיבת היערכות ביום שישי האחרון בהשתתפות השר לענייני ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש, הממונה מטעם הממשלה על האירוע, פרויקטור מירון יוסי דייטש ומפקד המחוז הצפוני במשטרה ניצב שוקי תחאוכה.

עד כה נמכרו לאירוע כ־160 אלף כרטיסים, והפרויקטור יוסי דייטש סיפר כי "ברגע שיצאו הכרטיסים, כ־60־70 אלף כרטיסים נמכרו בשלוש־ארבע שעות". קצין אג"מ במחוז הצפוני נצ"מ רן לוי אמר כי : "המשטרה ערוכה ל"מבצע מירון", ואנחנו כבר אחרי אישור התוכניות על ידי מפקד המחוז והמפכ"ל. שיתוף הפעולה עם הפרויקטור מצוין".

עוד מבחזית החדשות

כשנתיים לאחר האסון שבמהלכו נספו 45 בני אדם, במה שהוגדר כאסון האזרחי הגדול ביותר בתולדות המדינה, מקווים השנה להצלחת האירוע שינוהל השנה על ידי נציגים חרדים בכל הנוגע לרמה הלאומית ולשילוב מוצלח עם מוסדות המדינה. בהודעה קולית שהופצה לכלל הציבור החרדי ביום שישי האחרון, פנה השר פרוש לעולים למירון וביקש מהם להקפיד על כללי המתווה. בפתח ההודעה ציין פרוש כי "השנה זכינו להחזיר את המסורת לקדמותה, ולאפשר לרבבות בית ישראל להגיע כדי לציין את ל"ג בעומר בשמחה ובבטחה".

עוד הוסיף פורוש: "המתווה שגובש כולל שיפורים רבים שאותם תוכלו לראות במירון, סביב מתחם הציון שבו הוכשרו מתחמים ודרכי גישה חדשים. אנא הימנעו מהגעה למצבי דוחק מסוכנים, התנהגו בערבות הדדית וזכרו שיש עוד יהודים שרוצים להגיע למירון – והם תלויים בכם".

גם בארגון זק"א נערכים ההכנות האחרונות לקראת ל"ג בעומר. הארגון יפעיל מוקדים לאיתור נעדרים בשיתוף עם המשטרה. המוקדים ממוקמים במעלה הר מירון במתחם זק״א ובמרכז הציר הראשי של מתחם הילולה. במקרה שבו אדם ילך לאיבוד, ניתן להתקשר מכל טלפון למספר 1220 (ללא כוכבית) או להגיע לעמדה. בנוסף, יחלקו מתנדבי הארגון עשרות אלפי בקבוקי מים קרים, ואף יוקם מתחם להטענת מכשירים ניידים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לא הבנתי זאת הופעה של נועה קירל ?
    למה מוכרים כרטיסים לקבר של צדיק שאמורים להיכנס אליו חינם !?! מישהו יודע מה זה התרגיל פונזי הזה על חשבונם של כבשים אדיוטיות מובלות אשכרה צאן לטבח הזייה טוטאלית אבל ממש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים