שיתוף
תגובות
חדשות » כבוד אחרון: אלפים הגיעו ללוות את החייל הבודד מקסים מולצ'נוב
הלווייתו של החייל שנהרג בפיגוע בצומת מכבים התקיימה בבית העלמין הצבאי בקריית שאול | מפקד הגדוד להוריו: "שלחתם לכאן ילד, אני מתנצל שלא החזרנו אותו בשלום"
מקסים מולצ'נוב הי"ד | צילום: רשתות

אלפי בני אדם הגיעו היום אחר הצוהריים (שלישי) לבית העלמין הצבאי בקריית שאול כדי ללוות את סמל מקסים מולצ'נוב ז"ל בדרכו האחרונה. מקסים, לוחם צה"ל בחטיבת האש 282 נהרג ביום חמישי בפיגוע הדריסה סמוך למחסום מכבים.

מולצ'נוב היה חייל בודד שעלה מאוקראינה והתגייס לצה"ל. הוריו, יבגני ולריסה, הגיעו הלילה לארץ מאוקראינה. ארגון אלמנות ויתומי צה"ל פרסמו ברשתות החברתיות קריאה לבוא להשתתף בהלווייתו של מולצ'נוב: "קוראים למי שיכול להגיע להלוויה ולחלוק ללוחם את הכבוד הראוי לו".

עוד מבחזית החדשות

מפקד הגדוד של מקסים ז"ל ספד לו: "מקסים התגייס לגדוד לוחם בכדי להגשים חלום, הוא היה לוחם עוצמתי שמגן על עמו בתחושת שליחות אדירה". הוא פנה להוריו, ואמר "יבגני ולריסה, מקסים היה מלאך בדמות אדם, טוב לב, אכפתי עם דאגה לאחר" עוד המשיך מפקד הגדוד. "היית שיעור לכולנו. עכשיו כולם כבר שמעו על תרומת מח העצם שתרמת בסיום הטירונות. תודה שלימדת אותנו מה זאת אהבה אמיתית. עם חיוך ענק ולב עצום, קיבלת והכלת כל אחד".

להלוויה הגיעו חבר הכנסת זאב אלקין ושר העלייה והקליטה אופיר סופר. השר ספד למקסים ז"ל: "היה לי חשוב להגיע לכאן, סיפורך האישי מקסים, נגע בכולם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים